Odhady berlínskej spoločnosti Goldmedia uvádzajú, že streamingové hudobné platformy zarobia v Nemecku v roku 2018 na príjmoch z predplatného dokopy približne 656 miliónov eur. Táto suma predstavuje okolo 80 percent čistých reklamných výdavkov, ktoré zaznamenali rozhlasové stanice.

V budúcom roku sa však už má tento rozdiel zmenšiť. Goldmedia uvádza, že streamingové služby budú mať v roku 2019 tržby 783 miliónov eur, pričom reklama v nemeckých rádiách bude stáť 803 miliónov eur.

Stagnujúce alebo len pomaly rastúce reklamné výdavky majú hudobné aplikácie napokon predbehnúť 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa