Odhady berlínskej spoločnosti Goldmedia uvádzajú, že streamingové hudobné platformy zarobia v Nemecku v roku 2018 na príjmoch z predplatného dokopy približne 656 miliónov eur. Táto suma predstavuje okolo 80 percent čistých reklamných výdavkov, ktoré zaznamenali rozhlasové stanice.
V budúcom roku sa však už má tento rozdiel zmenšiť. Goldmedia uvádza, že streamingové služby budú mať v roku 2019 tržby 783 miliónov eur, pričom reklama v nemeckých rádiách bude stáť 803 miliónov eur.
Stagnujúce alebo len pomaly rastúce reklamné výdavky majú hudobné aplikácie napokon predbehnúť
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?