Rádio Vlna hovorí, že k zmene pristúpilo na základe výsledkov prieskumu. Po nich sa rozhodlo pre novú moderátorskú dvojicu v rozhlasovom prime-time.
„S Alexom Štefucom sme po vzájomnej dohode ukončili spoluprácu,“ načrtla marketingová manažérka skupiny Radio Services Anna Šošovcová.
Samotný moderátor však hovorí v inom duchu, dôvody svojho konca na Vlne presne nepozná. „Aj pre mňa sa to udialo za záhadných okolností,“ povedal pre Mediálne.sk.
V súvislosti s personálnymi zmenami má ranná šou Vlny nový názov – Dobré ráno s Barborou a Martinom. Vysiela sa naďalej v pracovných dňoch od 5. do 9. hodiny.
„Poslucháči sa môžu tešiť na všetko, čo majú na Vlne radi – dobrú náladu, veselý ranný tím a pravidelnú dávku najaktuálnejších informácií každých 20 minút,“ dodala A. Šošovcová.
M. Chynoranský moderoval na Vlne popoludnia po 13. hodine, štvorhodinový blok do 17. hodiny po ňom prevzal Milan Švikruha.
Dopoludnia naďalej zastrešuje Petra Kamzíková, podvečer medzi 17:00 – 20:00 má na starosti Martina Záchenská.
A. Štefuca moderoval na Vlne spolu s Michalom Dočolomanským ml. aj štvrtkový večerný formát Pánsky klub Rádia Vlna, ten už v programe stanice nefiguruje.
Štefucov hlas je poslucháčom aj divákom dobre známy, pôsobil v Slovenskom rozhlase, ale aj v komerčných televíziách – ako komentátor formuly 1 na Markíze či moderátor motoristickej relácie Joj.
V rannom vysielaní pôsobil ešte na spomínanej Vive, po jej konci sa stal nakrátko hlasom rádia Viva Metropol. Od začiatku bol potom súčasťou Rádia Vlna, ktorá vysiela na frekvenciách po bývalej Vive od januára 2015. Známymi rozhlasovými hlasmi boli aj moderátorov otec Vladimír a strýko Igor Štefucovci.
Personálna zmena vo Vlne sa nedávno dotkla aj spravodajského tímu – z éteru stanice už nepočuť Pavla Michalku. Ten pôsobí aj ako televízny moderátor Krimi na Joj.
Televízia Joj je s Rádiom Vlna na mediálnom trhu prepojená – oba subjekty patria pod Joj Media House, Vlna ako súčasť skupiny Radio Services, ktorá zastrešuje programovo a marketingovo aj stanice Jemné a Anténa Rock, reklamný priestor tiež obchoduje vo vysielaní Europy 2.