Rádio.sk chce prinášať najviac rozhlasových show. Vysielanie odštartuje Julo Viršík

Projekt Rádio.sk odštartuje v stredu 11. novembra 2009 o 8:00 prvým oficiálnym programom Tutovky s Julom Viršíkom. K tomuto termínu by tiež mal byť spustený plnohodnotný web rádia.

Podľa šéfa projektu Branislava Jančicha nebude v Rádiu.sk na prvom mieste hudba, jej dôležitosť však kladie na úroveň programu či moderátorov. "Hlavnou myšlienkou celého nášho projektu je, že chceme priniesť do vysielania osvedčené hlasy a "showky" z minulosti. Sú to podľa mna ľudia a programy, na ktorých vyrástol sukromný rozhlasový éter. Viacerí sme pociťovali potrebu ich poslucháčom vrátiť," vysvetlil pre Mediálne.sk.

Primárnou cieľovou skupinou Rádia.sk majú byť poslucháči vo veku od 25 do 40 rokov, sekundárne v rozmedzí od 15 do 25 rokov. 

Hlavným investorom je Jančichova vlastná firma Brjan Media, ktorá zastupuje jeho investičné projekty. Naposledy pre STV produkovala hudobnú reláciu Hitmánia.

Peniaze chce Rádio.sk zarábať štandardným predajom reklamného priestoru, či už priamo vo vysielaní, alebo na webe. "Na začiatku, tak ako každý biznis, potrebuje rádio investície ale s tým som počítal už od prvej myšlienky, jej výška je však veľmi prijateľná a racionálna," povedal Jančich. "Náklady sú nadstavené tak, aby sme to istý čas zvádli aj bez príjmov z reklamy a niečo samozrejme išlo a ide aj do úvodnej reklamy," dodal.

Dva dni pred štartom je Rádio.sk z hľadiska marketingových aktivít viditeľné najmä na Facebooku, kde za týždeň získalo už vyše tisíc fanúšikov. "Budeme sa v tomto smere jednoznačne orientovať na internet ako taký," potvrdzuje Jančich. 

Rádio.sk je okrem toho napríklad exkluzívnym mediálnym partnerom decembrového koncertu skupiny Pet Shop Boys v Bratislave. "Spoločne s našou sesterskou spoločnosťou Megakoncert budeme prinášať rôzne akcie či koncerty. Prvou lahôdkou bude 15. decembra v Bratislave Vianočný megakoncert skupiny Desmod a ich hostí," povedal Jančich. Aktivít, aj iného charakteru, má byť podľa neho do konca roka ešte viacero.

Moderátorskú zostavu Rádia.sk zatiaľ tvoria Julo Viršík, Mirec Babják, Michal Hudák, Julo alias Python, Pavol Janík, Sáva Popovič, Kristián Hučko, Eugen Schnierer, Lucia Kollárová a pani Erika, Juraj Čurný či Ing. Vagimír a Doc. Hormón. "Zopár prekvapení si ešte necháme na 11. novembra," uzavrel šéf projektu. 

Obsah vysielania

Od konkurenčných staníc sa má Rádio.sk odlišovať najmä programom. "V našom vysielaní nájdu poslucháči najviac rádiových show," tvrdí Branislav Jančich. "Veľmi sa tešíme z návratu Kefanu či hitparády Jula Viršíka, ktorá dostala názov Love Chart. Prezradím, že nebudú chýbať legendárne príbehy s dnes už s legendárnym podmazom," dodal. 

Denný moderovaný program bude začínať o 8:00 a končiť o polnoci, zvyšných osem hodín vyplní nemoderovaný nočný mix hitov pod názvom Non-stop SK. 

Denné vysielanie počas pracovného týždňa majú dopĺnať rôzne miniformáty, nasadzované vždy pred celou hodinou ako napríklad Megafór s Michalom Hudákom, poradňa krásy Šereď s Luciou Kollárovou a pani Erikou, Flashback s Jurajom Čurným, Best of Kefan a "každodenné prekvapenia v podaní Sávu Popoviča". 

Stanica plánuje spustiť aj poslucháčsku hitparádu pod názvom Top 20 Rádia.sk. Ako jediný až po novom roku odštartuje program Terárium s Julom alias Pythonom.

"Jednou z našich priorít je pravidelný priamy kontakt s poslucháčmi, telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom SMS v rôznych suťažiach či pesničkách na želanie," uzavrel Jančich.

Programová štruktúra počas pracovného týždňa

• 00.00 - 08.00 Non-stop SK  

• 08.00 - 10.00 Tutovky s Julom Viršíkom

• 10.00 - 14.00 Online SK s Braňom a s Eugenom 

• 14.00 - 18.00 Á-hojte s Mircom 

• 18.00 - 20.00 Myslím na teba alebo vaše pesničky na želanie...

• 20.00 - 24.00 rôzne večerné "shows"