Digitálny tím sa zameria najmä na posilnenie pozície rádia Europa 2 v online.

„Som rád, že súčasťou portfólia Radio Services je už aj Europa 2, rádio, ktoré je duchom mladé, dbá o to, aby nielen v éteri, ale aj v online priestore prinášalo poslucháčom tie najčerstvejšie informácie a rovnako content, ktorý ich baví. Na rok 2019 pripravujeme niekoľko nových a zaujímavých projektov,“ hovorí P. Kemp, ktorý bol manažérom obchodu od septembra 2013.

Spoločnosť Radio Services uvádza, že jej hlavným cieľom je zvyšovať počúvanosť Europy 2, budovať webový portál, prinášať viac zaujímavého obsahu, sledovať aktuálne trendy a posilniť video content.

„Rádio Europa 2 za posledných niekoľko mesiacov rastie v počúvanosti a naďalej potvrdzuje svoj potenciál rásť ešte viac. Bude pre nás výzvou pokračovať v trende, aj čo sa týka predaja reklamného priestoru. Brand rádia Europa 2 je pre zadávateľov reklamy čoraz atraktívnejší z pohľadu on-air i on-line predaja a z tohto dôvodu sa veľmi teším na to, čo nás čaká,“ dopĺňa Denis Roman, riaditeľ obchodu v Radio Services.

D. Roman má v spoločnosti okrem obchodu pod palcom aj samotné riadenie Europy 2. Spolu s Romanom Korbačkom, ktorý je od začiatku novembra oficiálnym vlastníkom rádia, ho prevzali po odchode generálnej riaditeľky Tatiany Ďuricovej.