Rádio Jemné melódie má novú webstránku a jednofarebné logo

Od stredy 9. januára spustilo rádio Jemné melódie novú webstránku, ktorej dominuje veľká centrálna koláž moderátorov.

Fotografie tvárí stanice zároveň reprezentujú jednotlivé programové zložky vysielania. V koláži je aj priestor na inzerciu, tú aktuálne obsadzuje reklama na čaje.

Oproti predchádzajúcej verzii pôsobí webstránka kompaktnejšie, je menej farebná a bez podčiarknutých hypertextových odkazov. Logo stanice sa zo stredu presunulo do ľavého horného rohu, takisto prišlo o svoju pestrosť – po novom je jednofarebné.

Z hlavného menu vypadli položky Kariéra, Kontakt a Užitočné informácie, naopak pribudli voľby O rádiu a Partner. Priamo v menu si tiež návštevníci môžu spustiť online vysielanie. Ubudla možnosť registrácií používateľov, prihlasovací formulár sa už na novej webstránke nevyskytuje.

Informačná lišta sa nachádza aj v spodnej tretine webu, je rozdelená do šiestich stĺpcov. Obsahuje kategórie Chuťovka, kde si poslucháči volia medzi dvomi skladbami interpreta tú, ktorú chcú počuť v éteri, Hudobné novinky - prehľad nových skladieb, Playlist – zoznam posledných piatich odohraných piesní, sekciu Dnes obsahujúcu program vysielania, statusy extrahované z Facebooku a takisto kontaktné údaje.

Rádio Jemné melódie má novú webstránku a jednofarebné logo

Zdroj: Jemnemelodie.sk

Štatistiky o počte zobrazení webstránky jemnemelodie.sk nie sú známe. Stanica je trhovou štvorkou, v rámci ostatných výsledkov prieskumu MML-TGI agentúry Median SK za 2. a 3. kvartál 2012 dosiahla počúvanosť 8,2 percenta. V parametri „počúval včera“ ide o 369-tisíc poslucháčov vo veku od 14 do 79 rokov.