Nový webdizajn nie je responzívny, nemá ani verziu upravenú pre mobilné zariadenia. Rádio namiesto toho odkazuje na aplikácie pre Android a iOS.
Na novom dizajne Jemných je zaujímavé najmä to, že je vo viacerých ohľadoch identický s webom rádia Anténa Rock. Obsahuje tú istú horizontálnu navigačnú lištu s odkazom na Novinky, živé vysielanie, hudobný katalóg a prihlásenie. V pravom stĺpci je odkaz formulár na odoberanie newslettra (na Jemných s popisom Zaregistruj sa a dostávaj hudobné informácie z prvej ruky / na Anténe Rock Zaregistruj sa a dostávaj rockové informácie z prvej ruky).
Nižšie nasleduje odkaz na facebookovú stránku a zľavové ponuky z portálu Morezliav.sk. Na spodnej časti webu je odkaz na spomínané mobilné aplikácie.
Web Rádia Anténa Rock z novembra 2014
Web oboch rádií vytvorila akciová spoločnosť eFabrica, v ktorej predstavenstve sú Richard Flimel, Marcel Grega a Ondrej Jurovčák.
R. Flimel je predseda predstavenstva skupiny Joj Media House, pod ktorú patrí televízia Joj. V nej je M. Grega riaditeľ. O. Jurovčák zas bol do konca minulého roka riaditeľ nových médií v TV Joj.
Rádio Jemné tento rok zmenilo vlastníka, oficiálne však nepatrí do mediálneho holdingu Joj Media House, ktorý patrí k investíciám skupiny J&T. Stanicu (resp. držiteľa licencie Tam Art Productions) kúpil cez akciovku Harad Michal Holík, ktorý je konateľ spoločnosti Condorum, majiteľa sietí Terno, Moja Samoška a Hypernova. V minulosti manažoval pre J&T viaceré firmy.
Prepojenie na J&T má aj spomínaná Anténa Rock, ktorej držiteľa licencie GES Slovakia tento rok kúpil Peter Korbačka. Ten je predseda predstavenstva J&T Real Estate a do apríla 2014 bol v predstavenstve Slovenskej produkčnej, prevádzkovateľa TV Joj.
Jemné a Anténa Rock majú okrem týchto skutočností aj webu spoločné to, že reklamu oboch rádií od júna tohto roka predáva spoločnosť Radio Services, ktorá má rovnakého vlastníka ako Jemné (Harad, a. s.).
Web Radia.sk minulý týždeň informoval, že k skupine týchto staníc sa má pridať aj tretie rádio, ktoré zatiaľ neexistuje. Vzniknúť má na frekvenciách po bývalom rádiu Viva, ktoré o ne prišlo po vypršaní licencie (a dlho sa tiahnucich súdnych sporoch). Frekvencie pripadli neznámej firme Corporate Legal.
Podľa Radia.sk sa pre nové rádio plánuje v decembri testovanie hudby v budove Jemných, pričom respondenti by mali byť vo veku 32 až 47 rokov. Pôvodný projekt Corporate Legal s pracovným názvom Info rádio chcel pôvodne nadviazať na Vivu, čomu by zodpovedala aj uvedená cieľová skupina.
Slovenská legislatíva oficiálne zakazuje prepojenie medzi celoplošnými elektronickými médiami – jedného majiteľa tak nesmú mať dve rádiá či televízia a rozhlasová stanica. Zákaz krížového vlastníctva platí aj pri elektronických médiách a celoštátnych printoch, výnimka iba platí pre televízie, ktoré môžu prevádzkovať aj viaceré monotypové programové služby (prípad Markíza - Doma, Dajto).
Tieto zákazy sa dajú pomerne jednoducho obchádzať práve zakladaním rôznych dcérskych firiem, pri ktorých nemusí byť verejne známa akcionárska štruktúra.