
Rádio Hey! sa od pondelka 3. septembra 2012 zmení na Anténa hitrádio. Prejde kompletným rebrandingom a dlho ohlasovanou zmenou hudobného formátu.
Nestane sa však z neho rocková stanica, po novom má hrať najväčšie slovenské a svetové hity. Terajšie Rádio Hey! uplatňuje formát založený výlučne na slovenskej a českej hudbe.
Anténa hitrádio si má podľa PR manažérky Ľuby Tomášikovej aj napriek zmene formátu zachovať najväčší podiel slovenských hitov spomedzi komerčných rozhlasových staníc. Hrať bude najväčšie hity od 70. rokov až po súčasnosť. Historicky prvou piesňou "revitalizovaného rádia" bude v nedeľu o polnoci skladba Ôsmy svetadiel od skupiny Elán, ktorá má najlepšie vystihovať jeho charakter.
„Chceme aby si Anténa hitrádio naladili ľudia vždy, keď si budú chcieť zlepšiť alebo udržať dobrú náladu najväčšími slovenskými a svetovými hitmi,“ popísal zameranie Anténa hitrádia jeho programový riaditeľ Milan Urbaník. Znieť má "novšie a sviežejšie" než súčasné Rádio Hey!.
Okrem hudby má program stanice tvoriť stručné spravodajstvo z domova a zo sveta. Spravodajský servis každé pracovné ráno vždy o pol doplní výhradne slovenské spravodajstvo, počasie a dopravný servis.
Anténa hitrádio má podľa PR manažérky za cieľ vybudovať si stabilnú pozíciu medzi tromi najpočúvanejšími rozhlasovými stanicami. "S frekvenciami Rádia Hey! už dnes pokrýva takmer 60 % Slovenska a aj naďalej sa snaží rozširovať príjem signálu v ďalších regiónoch," dodala.
Rádio Hey! v súčasnosti vysiela prostredníctvom siedmich vysielačov v Bratislave, Nitre, Rimavskej Sobote, Banskej Bystrici, Poprade, Ružomberku a Košiciach. Tento rok získalo od licenčnej rady aj nový kmitočet v Čadci.
Po obchodnej stránke sa chce Anténa hitrádio zameriavať na menšie a stredne veľké firmy. Podľa obchodnej riaditeľky Hany Kobliškovej má pripravený "na Slovensku jedinečný" spôsob predaja reklamných formátov.
Systém má byť založený na sekundovej tarifikácii, stanica sa chce okrem toho zameriavať na "dlhodobé obchodné partnerstvo". To má podľa Kobliškovej osloviť práve segment SME.
Chystané veľké zmeny už Rádio Hey! vo vysielaní propaguje teasingovými spotmi v ktorých sľubuje, že od 3. septembra "to urobí lepšie". Žiadosť o registráciu názvu a loga Anténa hitrádio si už na úrade priemyselného vlastníctva podala servisná spoločnosť Hey Média. Jej konateľom je Rudolf Klein a spoločníčkou Věra Kadlecajová.

Na májovom výberovom konaní o voľné frekvencie na rozhlasové vysielanie konatelia Rádia Hey! deklarovali, že licencovaná spoločnosť Ges Slovakia investovala do vlastnej mapping study a do spolupráce so zahraničnou konzultantskou spoločnosťou BCI. Tá v minulosti formátovala aj dlhodobého trhového lídra Rádio Expres. Prieskum trhu a komunikáciu s BCI mal na starosti nový konateľ Daniel Pechan, ktorý doplnil dvojicu Marko Duditš a Milan Urbaník.
Pôvodným vlastníkom licencovanej spoločnosti Ges Slovakia bola česká firma New Age Investment (predtým zástupca českého Ges Holdingu), nástup nového majiteľa Prvé finančné družstvo Piešťany sprevádzali finančné aj personálne problémy. Stanica takmer celý február 2011 nevysielala, keďže si neplnila zmluvné záväzky voči spoločnosti Towercom, ktorá je šíriteľom jej signálu.
Na médiá sa pravidelne obracali aj viacerí nespokojní bývalí pracovníci Rádia Hey!, ktorí údajne mesiace nedostávali mzdy. Duditš zodpovednosť za dlhy voči bývalým pracovníkom stanice necítil a odporúčal im obrátiť sa na právnych zástupcov predchádzajúcej servisnej spoločnosti Hey Média Slovakia, pre ktorú dodávali autorské diela.
Rádio Hey! odštartovalo na Slovensku 17. júla 2005 s takmer ideálnymi podmienkami – rádio vlastnil silný a skúsený investor a začínalo s veľmi dobrým pokrytím po skrachovanom Rádiu Hviezda FM, ktoré bolo blízke politikom strany HZDS.
Podnikateľský zámer českej spoločnosti vybudovať na Slovensku rádio zamerané na českú a slovenskú hudbu sa nevydaril. Po čase sa ukázalo, že tento výber medzi poslucháčmi veľa záujemcov nemá. Rádio malo navyše aj minimálny marketing, ktorý by mohol aspoň čiastočne stimulovať jeho počúvanosť.
Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu MML-TGI agentúry Median SK za 1. a 2. kvartál 2012 je Hey! s hodnotou 1,3 % desiatym najpočúvanejším slovenským rádiom. V rámci parametra "počúval včera" ide o 60-tisíc poslucháčov.