Rádio Expres spúšťa prvú veľkú kampaň od Istropolitany Ogilvy

Rádio Expres od piatka 1. júna 2012 spúšťa prvú veľkú imidžovú kampaň, ktorú pripravilo v spolupráci so svojou novou reklamnou agentúrou Istropolitana Ogilvy.

Po kampaniach s rybkou v akváriu a kampani k vlastnej hokejovej hymne počas minuloročných MS v hokeji na Slovensku je ústredným prvkom novej kampane nadrozmerné rádio a moderátori rádia. "Spojenie moderátorov, nadrozmerného rádia a aktuálneho hitu skupiny Peter Bič Project v letnej atmosfére je zobrazením celoročnej komunikačnej stratégie Rádia Expres,"  povedal pre Mediálne.sk marketingový riaditeľ Rádia Expres Tomáš Halmeš.

Rádio Expres spúšťa prvú veľkú kampaň od Istropolitany Ogilvy

Kampaň pozostáva z televízneho spotu, printových a outdoorových (bilbordy, citilighty) vizuálov, prebiehať bude aj na webe. Trhový líder si aj po prechode k novej agentúre ponecháva svoj ústredný slogan "Baví nás baviť vás".

V kampani účinkujú moderátori Dodo Kuriľák, Monika Zázrivcová, Andrej Wallner a Ivan Bindas. Jednotlivé vizuály propagujú rádio ako celok a relácie Made In Wallner, Domov s Dodom a Monou a Expres Párty s Binďom.

Režisérom spotu bol Branislav Vincze, art directorom Radoslav Olos a Diana Stern, produkčne ho zastrešila spoločnosť Fantomas Production. Fotografom kampane bol Jakub Klimo.

Spolupráca Expresu a Istropolitany Ogilvy odštartovala koncom februára 2012, predtým stanica päť rokov využívala služby agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Prvé dve menšie printové kampane spustené v marci 2012 sa zameriavali osobitne na širokú verejnosť a B2B segment.

Expres je aktuálne aj mediálnym partnerom jarného ťažiskového projektu televízie Markíza Hlas Česko Slovenska. Naposledy sa na jeseň 2011 pripomenul televíznym spotom.

Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu MML-TGI agentúry Median SK za 4. a 1. kvartál 2012 je Rádio Expres s hodnotou 19,4 % najpočúvanejším slovenským rádiom. V rámci parametra "počúval včera" ide o 874-tisíc poslucháčov.