Rádio Expres po desiatich rokoch mení logo. Zmena nie je radikálna, poznávacím znamením stanice naďalej ostáva veľké oranžové písmeno X, nová je však jeho vizuálna podoba a použitý font. Nové logo vidieť už niekoľko dní na webe, stanica zmenu potvrdila v tlačovej správe.

"Rádio Expres je moderné, rýchle a aktuálne médium a po tých rokoch sme cítili, že naše logo potrebuje občerstviť, zmodernizovať," cituje správa generálnu riaditeľku Evu Babitzovú. Prechod na nové logo má byť postupný, oficiálne sa však začína používať dnes. Jeho autorom je reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Rádio Expres má nové logo. Pozrite si ho

Zdroj: loga

Pri príležitosti svojich desiatych narodenín rozbieha najpočúvanejšie rádio viaceré špeciálne aktivity. Spustilo "najväčšiu hudobnú anketu roka" Hit desaťročia a pripravuje ďalšie eventy a podujatia. "Rozhodli sme sa oslavovať celý rok a priniesť našim poslucháčom veľa zábavy - v éteri aj mimo neho, keď sa za nimi vyberieme po celom Slovensku," povedal šéf promotion Rádia Expres Tomáš Halmeš.

Počúvanosť Expresu je stabilná, v údajoch za druhý polrok 2009 skončil s výsledkom 21,5 percenta. V porovnaní s predchádzajúcou vlnou ide o pokles 1,3 percentného bodu, ktorý je jednorázovo zatiaľ v rozmedzí bežných štatistických výkyvov. Medziročne sa počúvanosť stanice nepohla takmer vôbec. Viac o posledných výsledkoch MML.