Prvý raz súťaž realizovala Anténa vlani v októbri, od 19. mája spustila pokračovanie „bitky o najhľadanejšie kľúče“.

Stanica po Slovensku znova vyslala mobilnú hliadku, ktorá si vyhliadne náhodné auto jazdiace pred ňou, v určenom čase ohlási ŠPZ vozidla v éteri a vodič auta má následne päť minút na to, aby bezpečne odstavil vozidlo na krajnici. Vzápätí si môže vybrať jeden z kľúčov, čím postupuje do finále súťaže.

Kľúče dostane raz za týždeň aj vybraný „fotograf“, ktorý zachytí hliadku Antény na cestách a fotografiu zverejní na facebookovom profile stanice.

Všetci majitelia kľúčov sa stretnú 14. júna v Európa Shopping Center v Banskej Bystrici, kde sa pokúsia odomknúť svoju výhru – iba jeden z kľúčov je ten správny.

„Mechanika súťaže je nastavená veľmi dynamicky. Interaktivita medzi mobilnou hliadkou v teréne a poslucháčmi na cestách je výbornou podporou lojality našich poslucháčov,“ povedala k súťaži na princípe listen-to-win marketingová manažérka Antény Martina Bégerová.

Rádio Anténa opäť spustilo súťaž o auto

Rádio Anténa znova spúšťa súťaž o osobný automobil Zdroj: Rádio Anténa

Anténa pri kampani znova spolupracuje s výrobcom Seat, ktorý venoval automobil pre výhercu, ako aj so značkou Melina. Tá pre mobilnú hliadku dodáva raňajky.

Súťaž promuje Anténa vo vlastnom vysielaní, mobilným bilbordom a bilbordom na banskobystrickom obchodnom centre, na vybraných weboch Azetu a Zoznamu, ako aj v denníku Pravda, schránkových novinách RegionPressu a ďalších printových tituloch.

V rovnakom dátume spustili súťaž aj Jemné melódie. Dlhodobú kampaň má tiež rádio Expres, ktoré ponúka „1000 eur za jednu SMS“.

Pri vlaňajšom prvom ročníku súťaže Anténa uviedla svoj aktuálny upravený názov stanice aj nové logo. Predtým od septembra 2012 vysielala ako Anténa Hitrádio, nástupca bývalého rádia Hey!.

Počúvanosť rádia Anténa je podľa posledného prieskumu agentúry Median SK za 3. a 4. kvartál vlaňajška na úrovni 1,7 percenta. V parametri „počúval včera“ to zodpovedá 74-tisíc poslucháčom vo veku od 14 do 79 rokov.