Odpovedá: generálny riaditeľ Rádia Hey! Milan Urbaník
Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?
Som veľmi rád, že aj tento rok môžem skonštatovať, že minulý rok najviac ovplyvnili osobnosti, s ktorými pracujem v Rádiu Hey!, ľudia s vysokým profesionálnym a ľudským potenciálom.
Aký to bol rok?
Myslím si, že úspešný. Rádio Hey! dosiahlo vo svojej štvorročnej histórii doposiaľ najvyššiu počúvanosť, a to aj napriek takmer neexistujúcemu marketingu. Nárast Rádia Hey! tak patril medzi najvýraznejšie medziročné posuny prieskumu počúvanosti MML-TGI agentúry Median SK v polovici roku 2009.
Darilo sa aj obchodu, v porovnaní s rokom 2008 sme mierne rástli, čo je myslím taktiež príjemné konštatovanie.
Na čo sa najviac tešíte v budúcom roku?
Ľudia aj dianie okolo nich sa neustále menia, čo v mediálnom šoubiznise prebieha aj za asistencie veľkej emotívnosti, takže sa teším na všetky zmeny, ktoré tento veselý kolotoč čakajú.
Bude Rádio Hey! v roku 2010 vidieť viac? Aké sú plány stanice na najbližšie mesiace?
Rádio Hey! má svoju komunikáciu s claimom Najúspešnejšia slovenská hudba... Využili sme pri tom spoluprácu s vybranými subjektami, s ktorými pláujeme komunikovať značku Rádia Hey! aj začiatkom budúceho roka, za čo by som im chcel rád touto cestou vysloviť vďaku. V tomto duchu sa bude niesť naša komunikácia aj v nasledujúcom období.
Vzostup počúvanosti Rádia Hey! nás samozrejme teší a zároveň zaväzuje k príprave ďalších kvalitatívnych zmien, ktoré sme, po schválení majiteľom spoločnosti vlastniacej Rádio Hey!, pripravení realizovať.
Dnes popoludní odpovedá: šéfredaktor týždenníka .týždeň a moderátor relácie Lampa na Joj Plus Štefan Hríb
V projekte Mediálni lídri oslovujeme už štvrtý rok desiatky ľudí, ktorí hýbu slovenskými médiami. Ich odpovede zverejňujeme od 17. decembra každý deň o 8:00 a 12:00 a 15:00.
- Kompletný zoznam už zverejnených: Mediálni lídri 2009/2010 (aj RSS)
Zdroj: TREND Promotion