M. Říhová sa bude podieľať na kľúčových rozhodnutiach týkajúcich sa obchodných, marketingových a výrobných aktivít spoločnosti.
Bude úzko spolupracovať s prezidentom skupiny Michelom Fleischmannom, ktorý tento rok na jar prevzal funkciu generálneho riaditeľa od Miroslava Hrnka.
V mediálnej oblasti sa M. Říhová pohybuje viac ako 20 rokov. Pracovala napríklad ako mediálna riaditeľka v agentúre Leo Burnett Advertising a ako riaditeľka mediálnej agentúry MediaVest, neskôr Starcom MediaVest Group.
Mediálna skupina Lagardere Active ČR patriaca do nadnárodnej siete Lagardère Group je jedným z najvýznamnejších hráčov na českom rozhlasovom trhu. Okrem piatich českých staníc vrátane Evropy 2 a Frekvence 1 vlastní aj slovenskú Europu 2.
V portfóliu Lagadardere je aj mediálne zastupiteľstvo Regie Radio Music, ktoré od roku 2014 spoluvlastní obchodnú sieť Radiohouse. Tú vedie od marca tohto roka M. Hrnko.