Koštanský povedie okrem Rádia Okey aj Regie Radio Music Slovensko

Vedenie mediálnej skupiny Lagardère CZ včera prostredníctvom tlačovej správy oficiálne oznámilo menovanie Bohuslava Koštanského do funkcie výkonného riaditeľa Rádia Okey. Koštanský sa súčasne stáva aj riaditeľom mediálneho zastúpenia Regie Radio Music Slovensko. Nový výkonný riaditeľ podlieha priamo predstavenstvu Rádia Okey.

Menovanie nového výkonného riaditeľa prichádza iba pár dní po tom, čo skupina Lagardère CZ oznámila akvizíciu Rádia Okey a zahájenie obchodných aktivít

mediálneho zastúpenia Regie Radio Music Slovensko. Prvým klientom Regie Radio Music Slovensko sa stáva práve Rádio Okey. "Neostaneme len pri ňom, ale ponúkneme zaujímavé obchodné podmienky aj ďalším slovenským rádiám," vysvetľuje Bohuslav Koštanský.

Za aktivity skupiny Lagardère CZ na slovenskom trhu je ako najvyšší manažér zodpovedný Miroslav Hrnko, predseda predstavenstva Rádia Okey a konateľ mediálneho zastúpenia Regie Radio Music. Hrnko tieto funkcie plní ako výkonný riaditeľ skupiny Lagardère CZ, ktorá je spoluvlastníkom Rádia Okey a majiteľom Regie Radio Music Slovensko.

Koštanský povedie okrem Rádia Okey aj Regie Radio Music Slovensko


Výkonný riaditeľ Rádia Okey a Regie Radio Music Slovensko Bohuslav Koštanský.

Bohuslav Koštanský (41) pracuje pre mediálnu skupinu Lagardère CZ už desiaty rok, začínal ako obchodník, potom vybudoval a riadil obchodnú pobočku v Zlíne a neskôr viedol päť rokov pobočku Regie Radio Music pre strednú Moravu. V

januári lanského roku sa stal riaditeľom pre regionálny predaj Regie Radio Music CZ. Pred nástupom do rádiového prostredia pôsobil v PR a manažérskych pozíciách.

Košťanský vo funkcii výkonného riaditeľa nahradil Milana Urbaníka, ktorý v rádiu ostáva na poste programového riaditeľa. Rádio Okey vysiela od 1. marca 2001, ako nástupca Rádia Koliba. V súčasnej dobe vysiela z deviatich vysielačov. Rádio Okey patrilo k skupine médií okolo Pavla Ruska, až do vstupu Lagardère CZ bolo významne previazané s produkčným domom Forza Jána Kováčika, ktorý má menšinový podiel v televízii Markíza.

Rádio podľa výsledkov tretej vlny prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI agentúry Median SK za rok 2006 kleslo o osem desatín percenta na trhový podiel 6.5 %, denne ho počúva asi 288-tisíc poslucháčov. Na šiestu priečku v počúvanosti slovenských rádií ho odsunuli rastúce Jemné Melódie a verejnoprávny okruh Regina. (lk)

Foto: Lagardère CZ