
Rádio Jemné melódie od novembra zdvíha ceny za reklamu. Úpravy ceny za 30-sekundový spot sa týkajú reklamy vysielanej celoplošne alebo v Bratislave. Regionálne vysielaná reklama na západnom, strednom a východnom Slovensku zostáva rovnaká.
Jemné melódie zdvihli cenu v čase od šiestej do sedemnástej hodiny o tisíc až dvetisíc korún. Celoplošný spot stojí najviac medzi ôsmou až dvanástou hodinou (9 900 korún), medzi 7:00 a 8:00 a 12:00 až 15:00 o tisíc korún menej. Reklama vysielaná v oblasti Bratislavy stojí od novembra medzi siedmou až pätnástou hodinou 4 900 korún. V ostatných regiónoch zostala cena reklamy oproti predchádzajúcemu cenníku platnému od mája rovnaká, stojí o 1 500 až 3500 korún menej ako v hlavnom meste.
Počúvanosť Jemných melódií sa v prieskume MML agentúry Median SK výrazne zvýšila v tretej vlne minulého roka, kedy sa oproti predchádzajúcej vlne, počas ktorej sa rádio transformovalo zo siete rádií b1, zdvojnásobila na 8,7 % populácie staršej ako štrnásť rokov. Počúvanosť rádia následne zostala na tejto úrovni.
Pre porovnanie – 30-sekundový celoplošne vysielaný reklamný spot vo Fun Radiu, ktoré podľa údajov MML z tohto roka prinližne jedenásť percent populácie, stojí od júna tohto roka v čase medzi 6:00 až 12:00 jedenásťtisíc korún, od 12:00 až 15:00 desaťtisíc korún.