Pôvodnú sedmičku regionálnych rádií predávajúcich reklamu spoločne s Fun rádiom doplnili od januára bratislavského Rádio SiTy, Záhorácké rádio a Rádio Liptov.
Ešte vlani zo skupiny vypadlo žilinské Rádio Sever, ktoré ukončilo vysielanie. Nahradilo ho martinské Rádio Rebeca.
„S novými rádiami sme uzavreli dohody na sklonku minulého roka. V ponuke Radio Group sú pre klientov od 1. januára,“ potvrdil pre Mediálne.sk Rudolf Kuzma, majiteľ spoločnosti MediaZone zastrešujúcej Regio Mediu.
Desať zapojených regionálnych rádií momentálne dosahuje dennú kumulovanú počúvanosť 205-tisíc poslucháčov. Z nových staníc je najsilnejším hráčom podľa počúvanosti Záhorácke rádio s deklarovanou počúvanosťou 9-tisíc ľudí. Rádio SiTy počúva denne 3-tisíc ľudí, Rádio Liptov 2-tisíc.
„Všetky tri nové rádiá sú pre nás dôležitými členmi, nakoľko pokrývajú územie, kde sme nemali partnera,“ poznamenal R. Kuzma.
Regio Media momentálne priberanie ďalších staníc nechystá. „Rozširovanie nateraz neplánujeme, táto téma je však vždy otvorená, ak sa ukáže ako zmysluplné pristúpenie ďalšieho regionálneho rádia, ktoré bude mať záujem,“ dodal R. Kuzma.
Radio Group menšie stanice pridával k pôvodnej kombinácii celoplošných staníc Fun rádio – Europa 2 vlani v júli. Komerčná dvojka a štvorka spoluprácu odštartovali ešte v marci 2014 a skončila sa k decembru minulého roka. Europa 2 následne prešla k skupine Radio Services, do ktorej patria Rádio Jemné, Rádio Anténa Rock, Rádio Vlna a detské internetové rádio Žofka.
Od januára má Radio Group v platnosti nový cenník reklamy. Spot v kupláži na 11 staniciach stojí podľa neho v najdrahšom pásme medzi 6:00 – 12:00 888 eur. Reklama na desiatich regionálnych staniciach vyjde v rovnakom čase 300 eur, spot výhradne na Fun rádiu 650 eur.
Klienti majú aj ďalšie možnosti, ako napríklad nasadenie floatingu spotu v rámci celého dňa na ľubovoľnom počte regionálnych staníc. Radio Group je predajcom reklamného priestoru aj na webe Funradio.sk a agregátore správ Infospravy.sk.