Pokračovanie Zarábaj ušami spustila komerčná stanica v pondelok, poslucháči môžu vyhrať každú hodinu 100 eur, dovedna 11-krát za deň.

Súťaž je postavená na princípe listen-to-win, poslucháči teda musia stanicu počúvať, ak chcú vyhrať. V pracovných dňoch od siedmej rána do šiestej večer zaznie každú hodinu meno jedného vyžrebovaného, ktorý sa v daný deň registroval esemeskou. Následne má čas dve pesničky, aby do rádia zatelefonoval a prihlásil sa k výhre.

Ak sa súťažiaci v éteri neozve, výhra sa do ďalšej hodiny presúva. V pôvodnej verzii spred vyše troch rokov sa naopak neprevzatá výhra pripisovala na účet predchádzajúcemu výhercovi. Súťaž trvá do 28. marca, pre každý deň je potrebné poslať novú registračnú SMS.

Fun rádio okrem self-promo spotov vo vysielaní súťaž podporuje kampaňou v externých médiách vrátane televízneho spotu. Ten je rovnaký ako pred rokmi, akurát skladbu Enriqueho Iglesiasa, ktorá hrala poslucháčovi „zarábajúcemu ušami“ v aute, nahradil aktuálnejší hit Wake Me Up od švédskeho dídžeja Aviciiho.

Nový spot:

Pôvodný spot:

Kampaň je z dielne agentúry Zaraguza Digital, súťaž promuje Fun rádio aj na bilbordoch, v printoch, online reklamou, v kinách a tiež aktivitami na sociálnych sieťach.

Fun rádio zaradilo súťaž Zarábaj ušami prvý raz v októbri 2010, súťaž zopakovalo krátko nato vo februári 2011. Poslucháčom, ktorí sa registrovali na webe ZarabajUsami.sk, takisto rozdávalo stoeurovky, v prípade majiteľov Funfónu dvojnásobok.

Fun rádio vracia súťaž Zarábaj ušami. Poslucháčov si „kupuje“ za stovku za hodinu

Zarábaj ušami (vizuál) Zdroj: Fun rádio

Po Zarábaj ušami uviedla komerčná dvojka viacero ďalších súťaží, od septembra 2011 napríklad iniciatívu Čas na Fun rádio, vo februári 2012 zas súťaž Letí, letí 100-tisíc eur.

Vlani v septembri začala hľadať stanica reportéra z radov poslucháčov, ktorého poslala na zimnú olympiádu do Soči. Poslucháči hrali o miestenku v telefonickej súťaži v rannej šou. Súťaž mala zároveň posilniť počúvanosť ranného bloku, ktorý v tom čase prevzala dvojica Junior a Marcel namiesto Adely a Sajfu.

Na súťaže a kampane s výhrami sa tradične spoliehajú aj zvyšné rádiá, dlhodobý projekt spustilo vlani v lete najpočúvanejšie rádio Expres, ktorá dvakrát za deň dáva poslucháčom šancu vyhrať tisíc eur. Koncept prevzatý z Poľska takisto zahŕňa nutnosť dennej registrácie, vyžrebovaný poslucháč musí zdvihnúť telefón do 20 sekúnd. Ak si výhru neprevezme, takisto sa kumuluje. Podľa šéfky Expresu E. Babitzovej dostáva Expres do súťaže mesačne „státisíce“ registračných esemesiek.

Počúvanosť Fun rádia sa v ostatných mesiacoch pohybuje na stabilnej úrovni. Je dlhodobo treťou najpočúvanejšou stanicou na Slovnesku s podielom na trhu 14,2 percenta. Podľa posledného prieskumu Median SK mala stanica v 3. a 4. kvartála v parametri „počúval včera“ 546-tisíc poslucháčov vo veku od 14 do 79 rokov. Od marca sa Fun rádio obchodne spojilo s trhovou päťkou Europa 2, obe rádiá predávajú spoločne reklamný priestor.