Prevtelenie sa týka Juniora, Marcela, Sajfu a Didiany, teda hlasov, ktoré zastrešujú vysielanie Fun rádia v pracovných dňoch v rannom, dennom a popoludňajšom bloku.

Štvorica sa prezliekla za celkovo 12 ľudí, ktorí si užívajú v rôznych prostrediach piesne z playlistu Fun rádia – v tomto prípade skladby Lost Frequencies – Reality, Felix Jaehn ft. Jasmine Thompson – Ain’t Nobody a Frankie Goes To Hollywood – Relax. Známe hity bývajú v reklamách Fun rádia zakomponované často, napríklad aj vo vlaňajšej kampani

V popredí novej kampane má byť práve charakteristická hudba a poslucháč stanice. Zobrazenie bežných ľudí má približovať, ako vyzerá claim rádia „Hráme hity, ktoré milujete“, v praxi.

„Po mnohých rokoch sme konečne pochopili, čo presne chcú naši poslucháči po celom Slovensku. Učíme sa každým dňom. Veľmi dôsledne sme ich pozorovali a vnímali v rôznych situáciách počas dlhého obdobia,“ povedal generálny riaditeľ Fun rádia Patrik Ziman.

„Pustili nás do svojho súkromia, boli sme s nimi v tých najintímnejších, ale aj najobyčajnejších chvíľach. Dnes už vieme, čo robia a ako sa cítia keď počúvajú hudbu, ktorú hráme. Robí im jednoducho dobrú náladu, a preto hráme hity, ktoré milujú. Ďakujeme Kláre zo Žiliny, Ondrejovi z Brezna, Petrovi z Komárna, Adamovi z Púchova, Dane z Nitry, Ivanovi z Košíc, Milanovi z Ružomberka, Jozefovi z Trnavy, Viktorovi z Lučenca, Martine z Trenčína, Marošovi z Námestova a Jarovi zo Senca,“ dodal.

Kampaň bude prebiehať v online prostredí. Spoty majú dĺžku od 50 do 55 sekúnd. „Nasadenie spotu do webového prostredia sa osvedčilo už pri predošlej kampani ‚Preladili sme na Fun rádio‘ a chceme touto cestou pokračovať,“ načrtol P. Ziman.

Tri online spoty budú dopĺňať aktivity na sociálnych sieťach a vo vysielaní rádia. Klipy vznikli v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

Spomínanú väčšiu kampaň s ústredným sloganom „Preladil som na Fun rádio“ malo Fun rádio vlani na jeseň, keď komunikovalo programové zmeny. Tie promovali takisto tváre stanice vrátane nových - Šarkana a Jula alias Pythona.