Zaregistrovala to aj komerčná stanica Fun rádio a veľmi šťastná z claimu nebola. Tvrdí, že je „nápadne blízky“ sloganu „Správy Fun rádia – Všetko, čo potrebujete vedieť“, ktorý komerčná dvojka na trhu používa od apríla 2013.
PR manažérka stanice Petra Lehká pre Mediálne.sk uviedla, že Fun rádio nemá v pláne situáciu právnou či inou cestou riešiť: „Len sme chceli na podobnosť sloganov upozorniť, pretože nám to prišlo neštandardné a nech si každý o tom utvorí názor sám.“ Dodala, že slogan je výrazný prvok vo vysielaní Fun rádia, ktorý je len ťažké prepočuť – vysiela sa sedemnásťkrát za deň pred každým spravodajským blokom.
„Na druhej strane sa to da vnímať ako polichotenie, že sa silný verejnoprávny hráč nechal v súvislosti s pozicioningom spravodajstva inšpirovať práve Fun rádiom – to len podčiarkuje a odzrkadľuje dôležitosť, akú Fun rádio dáva spravodajstvu vo svojej programovej štruktúre,“ dodala P. Lehká.
Stanica podľa nej nezvažovala registráciu sloganu, pretože by to vzhľadom na veľké množstvo claimov vo vysielaní bolo „neefektívne“.
RTVS v reakcii na tvrdenie Fun rádia odmietol inšpiráciu pri claime Rádia Slovensko vysielaním komerčného rádia, tvrdiac, že v jednom prípade ide o claim značky, v druhom o jingel spravodajskej relácie Fun rádia. „Claim je zasadený do autentickej a nezameniteľnej hudobnej grafiky Rádia Slovensko, ktorá je súčasťou celodenného vysielania a zároveň vychádza z dlhoročnej histórie rádia,“ uviedla PR manažérka RTVS Dominika Šulková, pripomínajúc, že jingel „Funka“ nie je registrovaný ako ochranná známka.