"Sme v bode, keď musíme neustále potvrdzovať svoju pozíciu a po malých, ale výrazných krokoch ísť ďalej," hovorí o dosiahnutých výsledkoch riaditeľ Fun Rádia Patrik Ziman (na snímke). Pre Mediálne.sk komentoval výsledky MML za priemer vĺn od leta do konca roka 2009.
Ako najdôležitejšie fakty pre Fun Rádio Ziman spomína jeho pozíciu ako lídra vo veku medzi 14-38 rokov, nárast trhového podielu o 42 % pri porovnaní 4. a 1. vlny 2009 a nárast denných poslucháčov o vyše 27 % pri tom istom porovnaní. "Vývoj odzrkadľuje dodržiavanie tvrdej disciplíny a nastolených pravidiel. Nie je jednoduché súperiť s dobre naformátovaným konkurenčným rádiom, ale to sme vedeli od začiatku a prispôsobili sme tomu celé naše fungovanie," komentuje Ziman.
- Fun Radio predchádzajúcej vlne MML: Rekord sme očakávali
Fun Rádio v poslednej vlne MML opakovane potvrdilo značný rast počúvanosti. V dátach za druhý polrok dosiahla komerčná rozhlasová dvojka u populácie nad 14 rokov počúvanosť 15,7 percenta. V predchádzajúcej vlne (druhý a tretí kvartál 2009) bol výsledok takmer taký istý. Aktuálny medziročný pohyb je 2,6 percentného bodu. Od roku 2008 dosahovalo Fun Rádio výsledky ešte okolo 13 až 14 percent. Podrobnosti o aktuálnej vlne MML.
Čo hovoríte na posledné výstupy MML?
Pýtame sa najväčších rádií.
Lagardére sa nechce vracať k ére Rádia Okey a sústrediť sa na Európu 2. Spracúvame odpovede Rádia Viva. Už odpovedali:
- Expres o MML: Trh je profesionálnejší, líderstvo teší viac