Fun rádio má za sebou tri víkendy plné takmer výlučne vianočnej hudby, v predsviatočný týždeň sa rozhodlo zmeniť svoj štandardný hudobný formát už aj v pracovné dni.
"Všetci sviatočne naladení si môžu obdobie oddnes až do druhého sviatku vianočného spríjemniť tými najobľúbenejšími vianočnými pesničkami. Piesne sú rôzne - od známych klasických hitov až po netradičné a málo vysielané tematické skladby," uviedla v tlačovej správe PR manažérka Fun rádia Petra Lehká.
Jedinou výnimkou, kedy z éteru komerčnej dvojky nebudú znieť vianočné hity, sú naďalej iba štandardne vysielané víkendové hitparády Orange Top Fun a World Chart Show.
Fun rádio sa neobáva, že takýto nápor tematickej hudobnej produkcie by mohol poslucháčov skôr odradiť, než potešiť. "Na základe ohlasov, ktoré sme dostali od poslucháčov, prevláda viac tých, ktorí si želali ešte viac vianočnej hudby," povedala pre Mediálne.sk Lehká. "Zároveň naším cieľom bolo aj osloviť poslucháčov konkurenčných rozhlasových staníc, respektíve nepravidelných poslucháčov Fun rádia, preto sme aj zvolili podporu tejto aktivity formou ATL kampane," vysvetlila.
V takomto rozsahu sa Fun rádio vianočnej hudbe venovalo iba na internete v rámci špecializovaného internetového streamu. Ten je online aj tento rok v rámci celkovo dvanástich webrádií.
Zdroj: Lukáš Kočišek
Súčasťou vianočnej kampane sú aj rôzne humorné aktivity na webe Fun rádia. "Ľudia môžu hlasovať a zabávať sa na tých najbizarnejších vianočných videoklipoch, najhorších obaloch vianočných albumov alebo najbizarnejších verziách Jingle Bells," uzavrela PR manažérka.
Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu MML-TGI agentúry Median SK za 2. a 3. kvartál 2011 je Fun rádio s hodnotou 13,2 % tretím najpočúvanejším slovenským rádiom, medzi komerčnými stanicami mu patrí druhá priečka. V rámci parametra "počúval včera" ide o 596-tisíc poslucháčov.