Spot pripravilo Fun rádio v spolupráci s agentúrou Zaraguza, Junior a Marcel v ňom upaľujú na lodi po Dunaji a vyzývajú poslucháčov, aby vyšli zo zabehnutých koľají a zmenili svoj život štýlovo s Fun rádiom.
„Viac sa usmievaj, cestuj, zmeň prácu, menej pozeraj do telefónu, začni behať a kúp si lamu!“ kričia moderátori počas plavby.
Video sa nakrúcalo v Bratislave na toku Dunaja v lokalite Vlčie hrdlo a pri Prístavnom moste. Spot bude nasadený počas októbra na staniciach skupiny Markíza. Má polminútovú aj kratšiu, 20-sekundovú verziu.
Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové a outdoorové vizuály, webovú kampaň, inzerciu v kinách, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.
Imidžovú kampaň uvádza claim „Ži ako Fun rádio!“, ktorý má motivovať poslucháčov, aby sa pustili do vecí, ktoré ich celý život lákali, ale nevedeli sa k nim odhodlať a aby aj obyčajné veci robili po svojom - štýlovým spôsobom.
Takto „motivačne“ bude ladené aj celé vysielania Fun rádia počas októbra. Nositeľmi inšpirácie budú moderátori stanice. Kampaň imidžovo podporuje aj hudobný formát claimom „Hráme hudbu, ktorá ťa nakopne,“ znie hlavný prísľub kampane.
Fun rádio sa chce vo vysielaní venovať témam a sféram života, pri ktorých často treba ľuďom dodať odvahu. Zaradí aj príbehy moderátorov, osobností a neskôr aj poslucháčov, ktorí sa budú môcť podeliť o svoje „životné zmeny“, ku ktorým sa odhodlali, cez formulár na webe Fun rádia.
Možnosťou interakcie pre poslucháčov je tiež posielanie fotografie cez mobilnú aplikáciu Fun rádia či zverejňovanie s hashtagom #ziakofunradio na sociálnych sieťach.
„Cieľom kampane je budovanie lifestylovej komunity okolo značky Fun rádia, prehĺbenie vzťahu poslucháča ku značke, posilnenie vnímania hudby ako aj oslovenie nových poslucháčov,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka Fun rádia Zuzana Gašparovičová.
Podľa šéfky marketingu má Fun rádio v pláne v rozbehnutej koncepcii pokračovať aj po ukončení kampane v externých médiách.
Veľkú komunitnú kampaň mala stanica už pred niekoľkými rokmi, keď začala používať komunikačný koncept Ja som Fun rádio od agentúry Istropolitana Ogilvy. Stanica ho používala v rokoch 2008 až 2010, claim je stále viditeľný na hlavnej facebookovej stránke.