Headlinom novej kampane je „Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme“. Cieľom je podľa stanice podporiť vnímanie hudby v playliste Fun rádia a potvrdiť hudobný pozicioning.

V televíznom spote použilo Fun rádio zábery z klipov interpretov Sam Smith, Sigma a John Newman, ide o známe hity populárne hlavne u mladých poslucháčov. Polminútové video vzniklo v spolupráci s agentúrou Zaraguza. Reklamu budú vysielať Markíza a Ta3.

„Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší,“ uviedla hudobná dramaturgička Fun rádia Alica Földváryová.

Na hudobnú zložku sa stanica zameriavala napríklad aj v kampani spustenej pred dvomi rokmi v apríli, keď uviedla claim „Funtastická hudba“. Riaditeľ Fun rádia Patrik Ziman vtedy pripustil, že stanica chce playlistom osloviť aj ľudí mimo klasickej cieľovky Fun rádia, konkrétne poslucháčov v produktívnom veku do 40 rokov. Ich podiel je podľa údajov stanice aktuálne vyše 70-percentný.

Fun rádio má novú kampaň, pomáha si svetovými hitmi

Vizuál Fun rádia k spustene kampani (marec 2015) Zdroj: Fun rádio

Od marca 2014 predáva Fun rádio reklamu spoločne s Europou 2, práve tá cieli na najmladších poslucháčov od 14 do 29 rokov.

Kampaň s televíznym spotom malo Fun rádio naposledy aj vlani v októbri s claimom „Hráme hudbu, ktorá ťa nakopne“. V reklame účinkovali tváre stanice – Junior, Marcel a Sajfa.

Nová kampaň komerčnej dvojky prichádza v čase, keď stanica vykazuje nižšie čísla počúvanosti. Denná počúvanosť Fun rádia v univerzálnej cieľovke bola podľa posledného prieskumu agentúry Median SK v 3. a 4. vlne vlaňajška 11,6 percenta. To v parametri „počúval včera“ predstavovalo 519-tisíc poslucháčov. Medziročný pokles bol na úrovni 0,6 percentuálneho bodu, nižšiu počúvanosť malo naposledy Fun rádio koncom roku 2007.

V číslach počúvanosti si zároveň pred Fun rádiom upevnila náskok komerčná jednotka Expres, ten bol na úrovni 20,2 percenta a 904-tisíc denných poslucháčoch. Aj Expres sa aktuálne prezentuje marketingovou podporou svojho vysielania – v printe vidno inzerciu promujúcu aplikáciu pre dopravný servis, ako aj imidžový vizuál so „zasnívaným“ poslucháčom so slúchadlami a sloganom „Zatvorte oči... a užívajte si“.