Limitovanou ponukou chce osloviť stanica nových, ale aj verných klientov, pričom trvanie je obmedzené na objednávky prijaté do konca februára a platí pre kampane odvysielané do konca marca.
Expres zadávateľom sľubuje zásah na úrovni 1,6 milióna poslucháčov s možnosťou presného regionálneho cielenia. Stanicu podľa ostatných výsledkov prieskumu MML-TGI počúva denne 866-tisíc ľudí a 1,64 milióna týždenne.
Zdroj: Rádio Express
Spoty zdarma k objednanému balíku prikladá Expres v rámci pravidelne - v minulosti išlo zväčša o tri spoty k desiatim kúpeným, tentoraz je stanica štedrejšia.
Podľa cenníka Expresu platného od začiatku roka sa cena 30-sekundového reklamného spotu začína na 120 eurách v off-time, v čase od 7. do 13. hodiny stojí 860 eur. Čítaný oznam stojí od 80 do 430 eur.