Dvojica najpočúvanejších slovenských komerčných rádií Expres a Fun rádio vytvorila v predvianočnom čase videá, ktoré mali mať potenciál virálneho šírenia.
Tento efekt sa nakoniec oveľa viac vydaril Expresu a vianočnej prerábke letného hitu Žijeme len raz od Ega a Róberta Buriana. Expres pesničku pretextoval na vianočný motív a skladbu naspievali viacerí moderátori rádia.
Videoklip nahratý na YouTube v nedeľu 16. decembra sa blíži k miliónovej hranici prehratí – v piatok večer si používatelia pustili skladbu takmer 850-tisíc ráz.
Pesničke sa darí aj komerčne – v slovenskom hudobnom rebríčku iTunes sa dostala na prvé miesto. Úprava textu, nahravánie a produkcia klipu zabrala podľa Expresu dva týždne.
Fun rádio vymyslelo hudobný vianočný pozdrav – v YouTube videu moderátori Adela, Sajfa, Junior a Marcel hrajú skladbu Jingle Bells, fúkajúc na fľaše s vodou. Skladbu pre ne „skomponoval“ skladateľ a dirigent Tóno Popovič.
Hoci klip bol nasadený na webe Fun rádia (priemerná denná návštevnosť okolo 20-tisíc ľudí) a rôznych facebookových profiloch (Adela a Sajfa – 216-tis. likerov, Junior a Marcel – 55-tisíc likerov, Ja som Fun Radio – 145-tis. likerov), oproti Expresu bol virálny efekt výrazne menší.
Klip publikovaný 19. decembra sa o dva dni neskôr prehral iba 13-tisíc ráz.