Poslucháči majú na webe Europy 2 vymýšľať výzvy, ktoré súvisia s názvom pesničky z playlistu stanice. Výzvu potom cez formulár adresujú členovi tímu rádia. Moderátori a ostatní zamestnanci Europy 2 následnej najlepšie želania poslucháčov splnia.

Na úvod kampane sa moderátor Binďo nechal pri skladbe Jazda ťahať na kancelárskej stoličke za autom, ktoré šoféroval raper Kali, moderátor Matúš si zas za sprievodu songu Scream & Shout nechal od kolegyne Dede depilovať ochlpenie.

Za ďalšie výzvy, ktoré si Europa 2 vyberie, sľubuje poslucháčom odmenu 300 eur a návštevu rádia. Zapojiť sa môžu aj vlastnými fotografiami na tému songov, pri ktorých je odmena 150 eur, prípadne vecné ceny. 

Europa 2 staví na „nenormálnosť“. Spustila kampaň od Core4

Zdroj: Europa 2

Europa 2 v kampani staví na content generovaný používateľmi, ktorých chce intenzívnejšie integrovať do „svojho sveta“. Komunikačná stratégia sa viaže na zábavné obsahové trendy „challenges“, známe zo sociálnych sietí či YouTubu.

„Práve to je aj trend v dnešnom svete rádií, ktoré sa už nezameriavajú len na on-air vysielanie. Poslucháči od nich očakávajú ‚entertainment‘ v oveľa širšej miere,“ uvádza Europa 2 ku kampani. S ideou súvisí nový kampaňový claim stanice – „Tí fakt nie sú normálni!“. Bežne používaný hlavný claim Europy 2 – Maxximum muziky – vyzdvihuje hudobnú zložku.

„Vybrali sme si riešenie, ktoré je v súlade so značkou a tým, čo už Europa 2 robí a chce robiť ďalej. Už predtým sme s témou ‚nenormálnosti‘ pracovali, teraz sme jej však dali nový a hlbší význam. Chceme sa k tejto pozitívnej ‚nenormálnosti‘ hlásiť viac, pretože to dnešný mladý poslucháč očakáva. Sme radi, že máme koncept postavený na tom, čo je a musí byť nášmu rádiu v dnešnej dobe prirodzené,“ povedala ku kampani Eva Kinzelová, marketing & online director Europy 2.

„Mnoho rádií dnes šíri funny content, ale je prebraný alebo generický – bez spojenia s témou rádia. Preto sme Europe 2 navrhli stratégiu prepájania s názvami pesničiek,“ dodáva creative & strategy director Core4 Andrej Csino.

Kampaň je sústredená do digitálu, aktivity stanica výrazne promuje aj na Facebooku a Instagrame cez kampaňový hashtag „nenormalnevyzvy. Nasadené sú však aj printové inzeráty a OOH nosiče.

Aktuálny koncept je prvou veľkou kampaňou stanice pod vedením E. Kinzelovej, ktorá riadi marketing Europy 2 od leta. Predtým funkciu zastával Dušan Vančo, ktorý bol zároveň aj programovým šéfom rádia. V Europe 2 končí v septembri, programové riadenie preberie po ňom v októbri Andrej Kratochvíl.

Europa 2 staví na „nenormálnosť“. Spustila kampaň od Core4

Zdroj: Europa 2

Europa 2 staví na „nenormálnosť“. Spustila kampaň od Core4

Zdroj: Europa 2

Europa 2 staví na „nenormálnosť“. Spustila kampaň od Core4

Zdroj: Europa 2