
Rádio Europa 2 od pondelka spustilo novú promo kampaň s názvom "like4money", prostredníctvom ktorej podporuje prebiehajúcu súťaž o celkovú finančnú sumu 100-tisíc eur.
Stanica tvrdí, že ide o najvyššiu výhru v hotovosti, o akú sa v histórii slovenského rozhlasového éteru doposiaľ hralo, s tým, že ju vyplatí priamo vysielateľ a nie komerčný partner.
Princípom súťaže je navyšovanie dennej výhry vo facebookovej aplikácii, do ktorej sa súťažiaci môžu zaregistrovať a následne kliknutím výhru navýšiť. Denná výhra sa o polnoci uzatvára a jej výherca je vyžrebovaný nasledujúci pracovný deň spomedzi všetkých súťažiacich, ktorí sa predošlý pracovný deň zapojili do súťaže navýšením výhry.

Zdroj: Creative Department
Denná výhra sa odpočítava od celkovej výhry v hodnote 100-tisíc eur s DPH až do jej vyčerpania. Podmienkou získania výhry je prijatie telefonického hovoru a následné správne zodpovedanie otázky moderátora.
“Kampaň nie je len o promo posolstve, ale buduje značke goodwill a prepája sociálne siete s éterom. Ľuďom hovoríme: “Počúvaj a páč Europu 2” - je to presne to, čo od nich chceme, aby rádio počúvali, aby ho likeovali a aby z neho vypáčili cash money,” povedal o kreatívnom koncepte kampane Maroš Kemény, strategy director z reklamnej agentúry Creative Department, ktorá je jej autorom.
Kampaň je od začiatku októbra nasadená v televízii, printoch, OOH, v on-line, na sociálnych sieťach a v éteri Europy 2. Súťaž potrvá najneskôr do 30. novembra 2012, jej koniec je podmienený vyčerpaním celej sumy výhry v hodnote 100-tisíc eur s DPH.
Súťaž o výhry v hodnote stotisíc eur malo tento rok aj Fun rádio v rámci kampane "Letí, letí 100-tisíc eur". V súťaži išlo o vecné ceny. Reklamu napadlo na Rade pre reklamu konkurenčné rádio Expres, ktoré komunikácii vyčítalo tvrdenie, že "v hre sú ceny za 100-tisíc eur", hoci hodnota jednotlivých cien bola do 3 333 eur. Arbitrážna komisia Rady pre reklamu označila podnet za opodstatnený, podľa Fun rádia bola kritika vytrhnutá z kontextu. Viac informácií.
Europa 2 tento rok už mala jednu interaktívnu kampaň s názvom Faces, ktorá mala posilniť jej imidžové parametre a zvýšiť počet fanúšikov na sociálnych sieťach. Tých má Europa 2 na Facebooku najviac spomedzi všetkých slovenských rádií, aktuálne takmer 250-tisíc. Na kampaň Faces nadviazalo rádio aj B2B komunikáciou.
V rámci parametra "počúval včera" stúpla počúvanosť Europy 2 za prvý a druhý kvartál tohto roka na dosiaľ najvyššiu hodnotu 7,6 %, čo predstavuje približne 345-tisíc poslucháčov vo veku od 14 do 79 rokov. Oproti predchádzajúcej vlne prieskumu išlo o rast o pol percentného bodu, medziročne o jeden bod.
Vizitka kampane:
Creative Director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Strategy Director: Maroš Kemény
Copywriter: Martin Kiš
Art Director: Eva Odrášková, Juraj Kusý
Account Manager: Laco Kavecký, Maruška Kantorová
Produkcia: Oreo