Spustenie nového webu je štartom digitálnej stratégie Europy 2. Stanica plánuje inovovať všetky hlavné online produkty a sústrediť sa na video obsah.

„Tak ako sme zmodernizovali vzhľad, plánujeme zatraktívniť aj obsahovú stránku webu kvalitným obsahom a novým video contentom. Chceme naším aktuálnym, ale aj novým užívateľom a fanúšikom denne prinášať exkluzívne a zaujímavé témy," vysvetľuje marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2 Eva Kinzelová.

Europa 2 redizajnovala web. Má byť prehľadnejší a jednoduchší

Zdroj: Europa2.sk

Web má úzke prepojenie so sociálnimi sieťami – na ľavej strane sa nachádza „stena Europy 2“ s informáciami. Používatelia na nej môžu sledovať, čo sa práve deje na sociálnych sieťach rádia. V prípade, že useri pridajú na Twitteri hashtag #e2sk alebo #europa2sk, zobrazí sa ich príspevok na stene.

„Keďže rádio Europa 2 má silnú pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu, chceme naplno využiť potenciál synergického spojenia nového webu, sociálnych sietí a vysielania," ďalej komentuje.

Web je prispôsobený zobrazeniam na mobilných zariadeniach a tabletoch pričom dizajnovo nadväzuje na mobilnú aplikáciu, ktorú rádiová stanica uviedla už dávnejšie.

Webstránku rádia navštívilo v júli vyše 346-tisíc RU, pričom facebookový profil má spomedzi všetkých rádií najväčší počet fanúšikov. V súčasnosti je ich vyše 585-tisíc, instagramový profil prekročil 55-tisíc followerov. Z hľadiska návštevnosti rádiowebov je dlhodobou jednotkou web Funradio.sk, v júli sa počet RU vyšplhal na číslo 661-tisíc.