Počúvanie „nenormálne dobrého rádia“ môže spôsobiť vážne nehody, znie message aktuálnej kampane Europy 2.
Ideu stanica humorne komunikuje na troch kľúčových vizuáloch kampane. Tie zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza.
Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.
Europa 2 v súvislosti s tým upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko. Motív aj graficky pripomína upozornenia na obaloch cigariet.
„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví,“ hovorí Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka Europy 2.
Komunikácia bude prebiehať do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu a sociálnych sietí aj v outdoore, online a printových médiách.
Poslucháči sa zároveň môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie.
Europa 2 sa súčasne drží dlhodobého konceptu „nenormálneho rádia“, ktorý pred dvomi rokmi nastavovala takisto v spolupráci s Core4. V rámci „nenormálnych výzvie“ plnia moderátori rádia výzvy podľa názvu pesničiek, ktoré im zadávajú poslucháči, alebo si ich vyberajú navzájom. Z plnenia výziev vzniká doplnkový content pre web.
Zdroj: Europa 2
Zdroj: Europa 2
Zdroj: Europa 2