V Ringieri bola E. Kinzelová brand a event manažérkou, na starosti mala značky ako Eva, Madam Eva, eva.sk a diva.sk. Vo vydavateľstve pôsobila od roku 2012 na rôznych pozíciách na digitálnom a marketingovom oddelení.

V Europe 2 bude zodpovedná za riadenie marketingových a online aktivít rádia a tiež sa bude podieľať na napĺňaní strategických a marketingových cieľov skupiny Lagardère na Slovensku.

Europa 2 má novú marketingovú a online riaditeľku

„Verím, že profesionalita, skúsenosti a znalosti Evy Kinzelovej prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju značky Europa 2,“ uviedla generálna riaditeľka stanice Tatiana Ďuricová, ktorá sa funkcie ujala v apríli tohto roka, pričom predtým takisto pôsobila v Ringieri.

Dušanovi Vančovi zostane od júla pozícia programového riaditeľa, dosiaľ riadil aj marketing. To bolo podľa Europy 2 len dočasné riešenie.

„Tak ako považujem pozíciu programového riaditeľa za jednu z kľúčových, rovnako aj pozícia marketingu a online - teda v tomto prípade marketingovej a online riaditeľky, potrebuje separátne vedenie a 100-percenntú odovzdanosť, čím sa rýchlejšie a lepšie naplnia vízie spoločnosti Lagardère na slovenskom trhu,“ doplnila T. Ďuricová.

Europa 2 v posledných mesiacoch zmenila manažérsku štruktúru. V minulosti fungovala s lokálnym programovým manažérom pod českým vedením. Neskôr sa posilnili kompetencie D. Vanča a v rádiu sa napokon samostatne obsadila pozícia generálnej riaditeľky. Tú v minulosti zastávala šéfka českej Evropy 2 Jitka Fürst, ktorá medzičasom zo skupiny Lagardère odišla.