T. Ďuricová bude generálnou riaditeľkou Europy 2 od 1. apríla, zodpovedná bude za personálne a finančné riadenie, stratégiu značky a celkové smerovanie mediálneho domu vrátane rozvoja portfólia produktov a služieb. Krokom tak dôjde k ďalšiemu posunu českých aktivít smerom k samostatnej pobočke na Slovensku v rámci skupiny Lagardère.
„Vymenovanie pani Ďuricovej generálnou riaditeľkou je prvým krokom, ktorý by mal do budúcna viesť k osamostatneniu slovenských aktivít v rámci medzinárodnej štruktúry Lagardère. Pani Ďuricová sa bude zodpovedať predstavenstvu spoločnosti a riadiacim štruktúram Lagardère,“ uviedla Europa 2 k aktuálnemu usporiadaniu v riadiacej štruktúre s tým, že v predstavenstve ani dozornej rade sa v tejto fáze nič nemení.
„Prípadné zmeny budú implementované v budúcnosti postupne. Navyše, kolegovia z českej pobočky zostávajú pre sesterské rádio Europa 2 naďalej k dispozícii aj pre konzultáciu všetkých strategických či operačných rozhodnutí,“ dodala stanica.
Generálnou riaditeľkou oboch rádií bola pôvodne šéfka Evropy 2 Jitka Fürst, tento rok prevzal riadenie slovenskej časti z pozície šéfa programu D. Vančo. Po zmenách bude v štruktúre pod T. Ďuricovou, naďalej zodpovedný za program a marketing rádia.
„Stanica Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti nad hranicou 300-tisíc poslucháčov včera, čo ju radí medzi päť najpočúvanejších slovenských rozhlasových staníc. Zámerom medzinárodnej skupiny Lagardère je vytvoriť na Slovensku samostatnú filiálku, rovnako ako je tomu v iných krajinách, s cieľom naďalej rozvíjať brand Europa 2,“ uviedol prezident Lagardère Active ČR Michel Fleischmann.
T. Ďuricová naposledy pôsobila vo vydavateľstve Ringier Axel Springer, kde zodpovedala ako senior group brand manager za značky Nový Čas, Auto Bild, Čas.sk, Aktuality.sk a ďalšie. Predtým pôsobila aj v ČSOB a vydavateľstve Perex.
„Veľmi sa teším na nové výzvy, ktoré ma v nasledujúcom období čakajú a som rada, že budem mať príležitosť pracovať s profesionálmi, s ktorými budeme posilňovať a ďalej rozvíjať pozíciu značky Europa 2 na slovenskom trhu,“ povedala k svojmu novému angažmánu.
Europa 2 je v slovenskom éteri nástupcom Rádia Okey, vysiela od 12. decembra 2009. Stanica si drží pozíciu komerčnej štvorky a celkovom piateho najpočúvanejšieho rádia u nás. V 3. a 4. vlne minulého roka mala podľa prieskumu agentúry Median SK dennú počúvanosť 327-tisíc poslucháčov.
Od začiatku tohto roka spolupracuje Europa 2 marketingovo so skupinou Radio Services, cez ktorú oslovuje inzertných klientov. Radio Services z portfólia Joj Media House zastupuje aj tri ďalšie stanice – Jemné, Rádio Anténa Rock a Rádio Vlna.