V súťaži 3za3 ponúka stanice trikrát denne výhru 3-tisíc eur. Vyžrebovanému poslucháčovi pustí vetu pozostávajúcu z troch hlasov, pričom každý bude patriť inej osobnosti. Za každý uhádnutý hlas vo vete získava hráč tisícku. Časový limit je 30 sekúnd, vyžaduje sa aspoň priezvisko osobnosti.
Súťaž nasadia Jemné do vysielania každý deň v troch blokoch – po 10., 13. a 16. hodine. Súťažiaci si môže vetu vypočuť maximálne dvakrát. Rádio bude denne žrebovať troch súťažiacich a šiestich náhradníkov – ak sa moderátor nedovolá súťažiacemu, vyskúša ešte dvoch náhradníkov.
Súťaž na podobnom princípe má už od vlaňajšieho leta najpočúvanejšie rádio Expres, ktoré denne odmeňuje poslucháčov v kampani 1 000 eur za jednu SMS. Vyžrebovaný poslucháč musí moderátorovi zdvihnúť telefón so slovami Počúvam rádio Expres. Súťaž Zarábaj ušami, v ktorej sa bolo takisto potrebné registrovať esemeskami, obnovilo v marci aj Fun rádio.
Jemné melódie si kampaň pripravili in house, súťaž bude promovať printová inzercia aj webové bannery. Stanica do televízneho vysielania zároveň od 19. mája nasadzuje sponzorský odkaz, ktorá sa bude vysielať na Joj pred Najlepším počasím.
Jemné melódie sú treťou najpočúvanejšou komerčnou stanicou na Slovensku, štvrtou v celkovom poradí. Podľa ostatného prieskumu spoločnosti Median Sk za 3. a 4. kvartál vlaňajška mala stanica dennú počúvanosť 8,2 percenta, čo zodpovedá 365-tisíc poslucháčom vo veku od 14 do 79 rokov v parametri „počúval včera“.
V marci sa majiteľom rádia stal Michal Holík, ktorý prevzal akciovku Harad, jediného vlastníka spoločnosti Tam Art Productions, ktorá je držiteľom licencie na vysielanie rádia Jemné melódie. M. Holík je zároveň jediný akcionár spoločnosti Condorum Ltd., ktorá je od konca roka 2012 akcionárom firmy Coop Bratislava, prevádzkovateľa západoslovenskej siete supermarketov Terno. Patrí jej aj ďalšia sieť menších obchodov Moja Samoška.

Jemné melódie - poslucháčska súťaž 3za3 Zdroj: Jemné melódie