Popri riadení marketingových aktivít tak bude bývalý šéfdramaturg verejnoprávneho Rádia_FM priamo spoluzodpovedať za obsah vysielania.
Pôvodná funkcia v off-air tíme - marketingový manažér - D. Vančovi naďalej zostáva. „Predchádzajúce Dušanove dlhoročné skúsenosti s vedením tímu, jeho prehľad a znalosti z médií budú pre naše rádio, dúfam, veľkým prínosom, čo už stihol ukázať aj za prvé tri mesiace,“ povedala riaditeľka Europy 2 Jitka Fürst.
On-air manažérom Europy 2 bol dosiaľ Peter Földváry, ktorý v rádiu nekončí. Podľa PR manažérky Zuzany Krištofovičovej sa vráti na predošlú pozíciu – zvuková produkcia.
„Europa 2 je mladá značka. Chceme ukázať, ako má fungovať moderné rádio pre mladých ľudí a definovať budúcnosť vysielania prepojeného s novými médiami,“ povedal k vízii stanice D. Vančo, ktorý má na starosti marketing Europy 2 od 2. marca. V RTVS riadil rozhlasový programový okruh v rokoch 2006 – 2013.
Europa 2 je dlhodobou komerčnou štvorkou a celkovo piatym najpočúvanejším rádiom u nás. Počúvanosť stanice bola podľa posledného prieskumu agentúry Median SK na úrovni 7,4 percenta. V 4. kvartáli vlaňajška a prvom kvartáli tohto roka mala stanica v cieľovke 14 – 79 denne 330-tisíc poslucháčov, medziročne to predstavovalo nárast 0,2 percentuálneho bodu.