Cieľom kampane je osloviť ľudí príjemnou, hravou a vtipnou formou a zároveň nájsť cestu, ktorá by nadväzovala na predchádzajúcu kampaň, ktorú už spotrebitelia poznali.
V spote sa objavilo niekoľko vekových generácií, ktoré okrem iného spája jedna vec – všetci obľubujú jogurty Zvolenský. Spot sa začína ako rozprávka formulkou „Kde bolo, tam bolo...“, pričom detský voiceover rozpráva príbeh o meste Zvolen, odkiaľ jogurty pochádzajú.
Jeho obyvatelia si vraj jeho recept podávali z generácie na generáciu a starostlivo ho strážili. Spot sa končí známym claimom „Celé Slovensko je Zvolenský“.
Zvolenský - Príbeh z mesta jogurtovA je to tu - náš spot pre Zvolenský, najlepší jogurt široko-ďaleko! Veríme, že sa pri sledovaní budete baviť tak dobre, ako sme sa my bavili pri jeho vzniku :)And here it is - our TVC for Zvolenský, the best yoghurts far and wide! We believe you’ll have as much fun watching as we had shooting it :)
Posted by Jandl on Martes, 1 de marzo de 2016
„Našou každodennou inšpiráciou pri príprave televízneho spotu sú rôzne príchute Zvolenského, ktoré sa u nás tešia veľkej obľube. Potom sa už inšpirácie hľadajú ľahko a my sme sa ich snažili nájsť v priestore, ktorý sa ponúkal na rozvinutie ostatnej kampane,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk Samuel Marec z reklamnej agentúry Jandl.
Reklamná agentúra Jandl prebrala kreatívu pre značku Zvolenský v úvode tohto roku. O značku sa doposiaľ starala agentúra Istropolitana Ogilvy.