Tie ideovo nadväzujú na predchádzajúcu kampaň, tentokrát však hlavným hrdinom nie je hipster ani cvičiteľka pilatesu, ale pes, ktorý sa už v minulosti v kampani objavil.
„V Zuno ste už videli psa na vysávači alebo na motorke. Čo ste ešte nevideli, je garantovaný úrok 8,9%, ktorý získa skutočne každý. Stačí si zobrať pôžičku od 4000 eur v akcii "Najvýhodnejšia ponuka leta". Vybavte si ju celú online na Zuno.sk," vysvetľuje v televíznom spote voice-over.
„Hlavnou ideou letnej kampane je jednotný úrok 8,9 percenta na schválenú pôžičku alebo refinancovanie. Kampaň je cielená na nových, tak aj na súčasných klientov Zuno, ktorí si všetko vybavia online a nemusia v lete strácať čas bankou a hľadaním najvýhodnejšej ponuky,“ uvádza pre Mediálne.sk šéf marketingu Zuno Bank Bohdan Fedor.
Kampaň pobeží do konca augusta a okrem televízie bude podporená prostredníctvom online bannerov, PPC a aktívnou komunikáciou na sociálnych sieťach.
V rámci „Najvýhodnejšej ponuky leta“ vytvorilo Zuno aj osobitnú microsite. Kampaň pochádza z dielne agentúry Zaraguza Digital, podieľali sa na nej aj ďalšie agentúry ako Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations) a ZenithOptimedia (médiá).