Zuno spustilo ku kampani špeciálnu stránku, kde podrobnejšie informuje o spustenej akcii. Vizuálu dominuje popri ponožkách na vianočné darčeky more, pláž a palmy.
Zuno ponúka klientom cestovné poukazy v hodnote 100 eur, ktoré môžu využiť počas celého roka. Poukazy sú určené pre starých aj nových klientov.
Dva stoeurové poukazy dostane napríklad zákazník, ktorý si zriadi účet Plus a nechá si naň posielať pravidelnú mzdu od zamestnávateľa počas celého budúceho roka. Šesť poukazov je pripravených pre zákazníka, ktorý si vezme pôžičku najneskôr do konca februára 2015 a bude ju splácať včas.
„Vianočné akcie sú do istej miery klišé a väčšina bánk rozdáva klientom len omrvinky zo stola za to, že to s nimi počas celého roka vydržali a poslušne im platili poplatky. Náš prístup je iný v tom, že ponúkame kvalitné a férové produkty po celý rok. Preto si malý vianočný darček môže zákazník rozbaliť kedykoľvek v roku a urobiť si Vianoce, kedy sa mu to hodí,“ uviedla marketingová manažérka Zuzana Nemčeková.
Cieľom kampane je podľa Zuna propagovať účet Plus, pôžičku s úrokom 6,9 percenta a refinancovanie. K poskytovaniu týchto služieb sa viazali aj kampane uvedené počas roka zahŕňajúce TV spoty.
Vianočná kampaň prebehne v online, cez sociálne médiá, e-maily a v rámci public relations. Kampaň vytvoril interný tím Zuno v spolupráci s agentúrami Ponyhouse zaoberajúcou sa content marketingom a Black Apple zastrešujúcou PR.