Multicolor značka Zuno patriaca do bankovej skupiny Raiffeisen v stredu spustila novú kampaň. Hlavnú myšlienku vyzdvihla prostredníctvom claimu „Retro je super, ale nie v bankovníctve“.

Cieľom kampane je zmeniť vnímanie banky na slovenskom trhu, v ktorej sa Zuno, zameraná dosiaľ najmä na mladých, chce profilovať ako banka ponúkajúca služby pre všetkých.

V komunikácii prízvukuje, že dlhé rady v bankách sú podľa značky minulosťou, budúcnosť je opäť internet a mobil.

Hlavnou postavou kampane je fúzatý Bruno, ktorý v niekoľkých spotoch rozpráva divákom pozitívne stránky produktov od Zuno banky.

Muž poukazuje na rozdiely medzi zastaraným a novým prístupom bánk – namiesto šípok hádže do terču platobnú kartu, vyzlieka si niekoľko vrstiev šusťákovej súpravy či vtipkuje, že do retro banky je potrebná rubikova kocka.

V spote sa s Brunom objavilo množstvo retro suvenírov od mončičákov, Igráčka, starých televízorov alebo retro malinovky.

„Zuno banka sa mení. Nechce byť len pre technologických nadšencov a takzvaných early adopters. Online bankovníctvo je pre každého a preto banka nechcela odplašiť potenciálnych klientov konceptom sci-fi banky z budúcnosti alebo módnej hipster banky. Aj preto si klient vybral tému retro a aj hrdina spotov je v retro kostýme,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ z agentúry Zaraguza Digita Michal Pastier.

Ako dodáva, kostýmy hlavného hrdinu sa budú postupne meniť s tým, ako sa budú meniť témy kampane. Hlavným hrdinom kampane na retro tému určite budú napríklad mončičáci. „Hneď prvý status s modrým mončičákom sa stal jedným z najúspešnejších, aké kedy Zuno malo,“ dodáva.

Zuno mení pozicioning. Od sci-fi prechádza k retru pre všetkých

Súčasťou kampane je aj web Retrojesuper.sk, na ktorom sú dostupné všetky virálne videá, ktoré predstavujú benefity online banky a učia surferov, aký je rozdiel medzi modernou bankou a retro bankou. Používatelia môžu od banky získať aj 120 retro darčekov.

Kampaň je premiérovým konceptom z dielne agentúry Zaraguza Digital, ktorá sa o komunikáciu banky stará približne od jari tohto roku. Predtým na kreatíve značky pracovala agentúra MUW Digital. Viac informácií.

Zuno banka predstavila svoj nový komunikačný koncept v stredu a bude pokračovať do začiatku augusta na slovenskom a aj českom trhu. Zahŕňa komunikáciu v televízii, outdoore a v online prostredí.