Zuno si po novom kreatívu kampaní pokrýva interne, v minulosti banka spolupracovala s agentúrami MUW Digital a Zaraguza Digital, ktorá ma naďalej na starosti online.
Zaraguza stála aj za „retro“ konceptom, ktorý začiatkom vlaňajška nahradila nová kampaň s bežnými ľuďmi v klasických životných situáciách zdôrazňujúca benefity produktov.
V aktuálne uvedenej kampani si Zuno uťahuje z obvyklých klišé v reklamách, ako sú napríklad úspešní ľudia s drahými autami, šťastná rodina, na ktorú z neba padajú peniaze alebo roztomilé zvieratká.
„Povieme vám to na rovinu,” hovorí voice-over v závere spotu, v ktorom kreatívci vymýšľajú obsah reklamy.
Spoty sú zamerané na pôžičku s úrokom 7,9 percenta pre všetkých riadne splácajúcich. Cieľom kampane je podľa online banky odlíšiť sa od komunikácie konkurentov a ukázať, že aj banky môžu komunikovať otvorene a transparentne.
„Novou kampaňou reagujeme na silný konkurenčný boj bánk. Sme presvedčení, že moderné bankovníctvo má byť založené na atraktívnych produktoch a férovom postoji k zákazníkom. Veríme, že tento komunikačný koncept posilní vnímanie značky Zuno a aj jej produktov,“ hovorí šéf marketingu banky Bohdan Fedor.
Kampaň na Slovensku oficiálne štartuje v utorok 17. marca. Podporia ju tiež online bannery, citylighty vo vybraných mestách, PR a komunikácia na sociálnych sieťach.
Vizuál banky Zuno v rámci aktuálnej kampane Zdroj: Zuno
Kampaň vytvoril interný tím banky Zuno v spolupráci s agentúrami Gunpowder, ktorá mala na starosti kreativitu a réžiu spotu, Ponyhouse (content marketingu) a Black Apple zastrešujúcou PR.