Aktualizácia: Agentúra MUW Digital poskytla detaily o prvej kampani pre Zuno Bank na Slovensku. „Vizuálnu identitu značky vytvorila londýnska agentúra The Brand Union pred viac ako rokom. Zuno je iná banka a preto je aj jej komunikácia odlišná. Už v kampani zabitycas.sk netradičným spôsobom upriamovala pozornosť na mrhanie časom,“ vysvetľuje executive director Andrea Chládeková.

„Následný launch na tom staval - priamočiare, krátke reklamy, bez zbytočných rečí a metafor, ktoré vlastne tiež oberajú ľudí o čas. Vieme, že zákazníci Zuno chcú radšej tráviť svoj čas po svojom a nie ho zabíjať s bankou alebo jej reklamou. Celá komunikácia sa preto nesie pod claimom “Less bank, more life,“ dodáva Chládeková.

Ani v budúcnosti sa spoločnosť Zuno nechystá komunikovať tradičným spôsobom a ostane pri predstavenej forme reklamy. „Naša komunikácia preto aj v budúcnosti bude jednoduchá, priamočiara, s kvapkou sebairónie. Inovatívne produkty, ktoré Zuno vyvíja spolu s faktom, že táto značka funguje ako multicolour brand, sú do budúcnosti zárukou, že tento typ komunikácie má všetky predpoklady k tomu, aby vytŕčal medzi ostatnými bankami,“


Pôvodná správa vydaná 13. januára 2011:

Zuno Bank má novú kampaň vo farbách multicolor značky (aktualizácia)

Nová direct banka Zuno, ktorá vstúpila na trh začiatkom decembra, spustila svoju prvú veľkú reklamnú kampaň. Nadväzuje na úvodnú teasingovú komunikáciu, v ktorej banka rozmiestnila po celej Bratislave tabule, zobrazujúce postavu sediacu na stoličke s odkazom na web zabitycas.sk.

„Počas teasingovej kampane sme sa uistili v tom, že ľudia považujú státie v rade na pobočke kamennej banky za jeden z veľkých “žrútov” času. Naše hlavné posolstvo “Less bank, more life” to plne vystihuje,” hovorí riaditeľka Zuno Bank Dana Kondrótová.

Nová kampaň je rovnako charakteristická netradičnými posolstvami, ktoré sa snažia odlíšiť direct banku od komunikácie ostatných finančných inštitúcií. Objavujú sa v nej slogany typu: “Nemysli stále na peniaze,” “Nesľubujeme top úroky. Dávame ich,” “Buď chamtivý. Vezmi si top úroky a neplať zbytočné poplatky,” “Dávame peniaze zadarmo,” či “Nestrácaj s nami čas.”

„Zuno je snáď prvou bankou, ktorá s určitou dávkou sebairónie tvrdí, že v živote sú dôležitejšie veci ako banka,” tvrdí Daša Matušíková, riaditeľka marketingu Zuno Bank. Z prieskumov banky vyplýva, že najlepšia banka pre ľudí v jej cieľovej skupine je taká, ktorá ich neoberá o čas a ktorú takmer ani nevnímajú.

Mediatypmi kampane, na ktorej pracovala agentúra MUW Digital, sú TV spoty, print, OOH, rádio, online. Spoločne s kampaňou prebieha aj spotrebiteľská súťaž o peňažné výhry.

Vizitka kampane ZUNO Bank od MUW Digital

Kreatívny riaditeľ MUW Digital: Manuel Campagnoli

Executive director: Andrea Chládeková

Art director: Pavlína Morháčová, Martin Leitner

Copywriter: Radovan Andrej Grežo

Account manager: Andrea Chládeková/Janka Macháčková

Mediálna agentúra: ZenithOptimedia

Použité médiá : tv, OOH, print, online, rádio

Termín nasadenia: od 10.01.2010

Cieľová skupina: muži/ženy, primárne 20-39 r., vyššie vzdelanie, ABC

Produkcia televízneho spotu: StonePP

Réžia: Tomáš Zavarský

Názov pesničky použitej v spote: autorská hudba CMH