Poštová banka ohlásila zrušenie formálneho obliekania zamestnancov na svojej centrále tento rok v apríli – s presvedčením, že úspech firmy nestojí na kravatách a lodičkách.

Na komunikovanie novinky si anka zvolila netradičný nosič – bielu košeľu s potlačou správy o zrušení dress code. Tú si v deň oficiálnej rozlúčky s biznis oblečením oblieklo celé vedenie firmy. Generálny riaditeľ, odetý do tlačovej správy, oznámil zamestnancom novinu na internom evente „Kafe s Andrejom Zaťkom“. Na rovnakom „nosiče“ správu dostali aj novinári.

Kampaň v rámci internej komunikácie aktuálne získala cenu Európskej asociácie internej komunikácie FEIEA Grand Prix 2019 v kategórii Best Change Communication Strategy. Na finálnom shortliste uspel slovenský projekt v konkurencii ďalších štyroch kampaní.

Odborná porota rozhodla o tom, že Poštová banka najlepšie komunikovala zmenu firemnej kultúry, konkrétne zrušenie dress code. Predtým kampaň získala ocenenie na národnej úrovni súťaže - AICO Grand Prix, ktoré bolo vstupenkou do európskeho finálne FEIEA Grand Prix.

„Obstáť v tak silnej konkurencii je pre nás veľkými úspechom a potvrdením, že ľudia z internej komunikácie Poštovej banky pracujú na projektoch, ktoré majú zmysel a robia tak na špičkovej európskej úrovni,“ hovorí vedúca oddelenia komunikácie Poštovej banky Jana Jarošová.

Vo štvrtok ocenili tú istú kampaň Poštovky bronzom na EPICA Awards, svetovej súťaži, kde ceny za kreativitu v reklame udeľujú šéfredaktori svetových časopisov a webov o reklame.

Projekt banky získal už skôr ocenenia aj doma – v súťaži Hermes Komunikátor roka sa stal víťazom kategórie Interná komunikácia. Na Zlatom klinci získal dva bronzy – za kreatívne použitie netradičných alebo nových nosičov a za kreativitu v PR kampani.

Kampaň pre Poštovú banku pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá pre značku pripravuje aj štandardné produktové kampane.