O prijatí nového člena informovala Rada pre reklamu na svojej webstránke. V orgáne je združená dovedna tridsiatka subjektov, ktoré sa riadia etickým kódexom reklamy. Ostatní vydavatelia sú v RPR prítomné ako členia Asociácie vydavateľov tlače.
Zoznam vstupuje do združenia ako prevádzkovateľ 40 online produktov, spoločnosti, ktorej vlastníkom je Slovak Telekom, patrí napríklad aj bulvárny spravodajský web Topky.sk.
„Členstvo v Rade pre reklamu považujeme za prirodzené vyústenie kontinuálnej činnosti spoločnosti Zoznam v oblasti kultivácie reklamy v online prostredí. Našej spoločnosti ako prevádzkovateľovi internetových portálov, záleží na tom, aby reklama, ktorá je umiestnená na našich webových stránkach, bola v súlade s etickými normami,“ uviedol konateľ Zoznamu Martin Mác.
„Objem internetovej reklamy sa z roka na rok zvyšuje a úmerne tomu narastá aj citlivosť spotrebiteľov na obsahy uverejnené v online prostredí. Teší nás preto, že sa k dodržiavaniu etických pravidiel v reklame zaviazala spoločnosť Zoznam, ktorá je významným subjektom ovplyvňujúcim slovenské internetové prostredie,“ doplnila prezidentka RPR Miriam Benčíková-Kušnírová.