„Zostať v spojení a zdieľať zážitky, na to treba doma poriadny internet. Chápeme, preto sme rozšírili pokrytie pevného internetu pre najviac slovenských domácností,“ približuje operátor novú ponuku.

Orange ju podporuje aj novým spotom, ktorého produkciu zastrešila spoločnosť Leopard production. V hlavných úlohách je skupina priateľov, ktorá sa vydá do rôznych kútov krajiny. Režisérom spotu je Max Turek.

Nová kampaň odštartovala uplynulú sobotu, beží v televízii, OOH, online a BTL. Orange v nej pripomína, že odteraz poskytuje „pevný internet pre takmer 1,7 milióna domácností“.

Ako približuje Wiktor Leo Burnett, použitá pieseň v spote je Orange Love 2019, ktorej názov nadväzuje na balíky služieb operátora Love.

Zostať v spojení a zdieľať zážitky. Orange promuje internet novým spotom

Zdroj: Facebook

Vizitka kampane

  • Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
  • Art director: Karol Krištofovič, Ivana Danišková
  • Copywriter: Tomáš Kučírek, Simona Luteránová
  • Account: Lucia Grancová, Eva Pevná, Mirka Tribulová
  • Cieľová skupina: Mass market
  • Mediálna agentúra: Unimedia
  • Názov pesničky použitej v spote: Orange Love 2019