O2 dosiaľ svoje kampane stavalo na neznámych účinkujúcich, najväčšiu „slávu“ tak vďaka spotom mali typické modré maňušky. Tie nebudú chýbať ani v novej kampani, prvý raz sa k nim však pridá známa tvár.

Za tému kampane si O2 vybralo nadčasovosť, ako nadčasový označuje svoj nový mobilný internet, ponúkaný v novej službe Datahit. Vďaka nej sa mobilné dáta zákazníkom automaticky obnovujú a ušetrený objem si zároveň môžu preniesť do nového fakturačného obdobia. Viac informácií.

M. Žbirka bude v spotoch spolu s modrými hrdinami ukazovať zákazníkom, aké náročné je vytvoriť hit, ktorý obstojí v čase. „Našťastie, nadčasový internet môžu mať odteraz poľahky všetci naši zákazníci,“ vysvetľuje operátor.

Kým Datahit bude v ponuke od 5. apríla, kampaň v médiách pre nový produkt spustí O2 o dva dni neskôr.

Na známu tvár vsádza aj O2. Do kampane dostalo Žbirku

O2 - Nadčasový internet (vizuál) Zdroj: O2

Okrem TV spotov nasadí operátor aj netradičný rádio spot na pokračovanie, niekoľko nekonečných GIFov, vonkajšie nosiče aj so špeciálnym lentikulárnym prevedením, online formáty a nový branding na predajne. Kampaň pripravilo O2 spolu so svojou internou agentúrou Nydrle+Semelak.

Z konkurentov spolupracuje Telekom s cyklistom Petrom Saganom, partnerstvo ohlásil operátor minimálne na celý aktuálny rok. Orange naposledy získal speváčku Celeste Buckingam, v koncoročnej kampani ju spojil v reklamách so skôr naverbovanými hercami Lukášom Latinákom a Braňom Bystrianskym.