Mini od BMW mieri do Ria s kampaňou, ktorej tvárou je šesť športovcov, pričom posledné slovo dostala tenistka Serena Williamsová. V 30-sekundovom spote automobilka oslavuje individualizmus.

Coca-Cola v olympijskej kampani zalovila v minulosti a vytiahla z nej tie najdojímavejšie momenty. Kampaň #ThasGold od reklamnej agentúry Ogilvy&Mather Brazil predstavila atlétov z 23 krajín. Je ním napríklad plavec Nathan Adrian alebo futbalová hviezda Alex Morgan. 

Gillette v krátkom filme plnom rýchlych, ale zároveň emotívnych záberov, vzdáva hold športovcom akými sú napríklad Ashton Eaton, Ning Zetao, Andy Tennant alebo futbalista Neymar. Ukazuje ich vyčerpávajúcu cestu za úspechom.

McDonald's sa zameral so svojim detským programom na priateľstvo. Všetky deti na svete sa pripravujú na veľké dobrodužstvo. 

Chobani stavila na drinu a veľké námahu, ktorú ukázala aj vo svojej kampani. Športovci sa snažia zo všetkých síl dať do svojho výkonu všetko. 

Misia značky Always je jednoznačná - bojovať s problémom, ktorý má väčšina dievčat. Pri športe ich mnohokrát odradí to, že sú dievčatá a spoločnosť je naprogramovaná na to, že niektoré športy by mali vykonávať len muži. Ale netreba to vzdávať a ísť si za svojim cieľom.

Samsung v príbehu, ktorý inšpiruje a zároveň chytá za srdce, ukázal mladú športovkyňu Margret Rumat Hassana zo Sudánu. Kreatívny koncept kampane vytvorila agentúra Leo Burnett z Chicaga.

Visa spolu s reklamnou agentúrou BBDO ide na to s humorom. V prvom z plánovaných spotov predstavila 15 atlétov, ktorí spoločne cestujú na športovú udalosť. Nechýba im nadšenie a sú plní očakávaní.

Reklamnú kampaň májú aj United Airlines. Nesie sa v duchu jedna cesta, dva tímy. Športové hviezdy chystajúce sa na športovú udalosť sa odviazali v letiskovej hale ale rovnako aj na palube lietadla.