„Vytlačili sme zo seba maximum a všetkým sme to poriadne natreli,“ pochválila sa agentúra na sociálnej sieti.
„Výberové konanie sa týkalo celkového pohľadu na značku Lunter, teda stratégiu budovania značky,“ uviedol pre Mediálne.sk managing director agentúry Peter Kontra s tým, že konkrétna kampaň pre Lunter bude predmetom nadchádzajúcej spolupráce a jej termín ešte nie je určený.
„Agentúra bude zastrešovať kompletnú komunikáciu značky Lunter – od spracovania identity značky, cez jej implementáciu vrátane obalového dizajnu až po rozličné komunikačné kanály a nosiče,“ doplnil zástupca Alfa Bio Jakub Lunter, ktorý ma na starosti vo firme rozvoj podnikania.
Lunter zatiaľ komplexnú kampaň naprieč mediatypmi nemal, značka má však skúsenosti s krízovou komunikáciou, keď si reputáciu musela brániť pred takmer dvomi rokmi po tom, čo sa objavili nepotvrdené podozrenia, že v jej cícerovej nátierke mal byť botulotoxín, ktorý ohrozil zdravie zákazníka.
Na komunikáciu si vtedy Alfa Bio najala agentúru Seesame, ktorá za prácu pre klienta vlani získala špeciálne ocenenie v rámci súťaže PR projektov PROKOP.
Do boja za očistenie značky sa pridali aj ďalší zadávatelia – operátor O2 napríklad v rámci vlastnej inzercie zverejnil vizuál, ktorým podporil Cícerovú.
Aktualizované: Spolupráca s agentúrou Seesame sa skončila, potvrdila Alfia Bio. Stanovisko poskytla aj doterajšia agentúra. „V oblasti kreatívy a produktovej komunikácie sme sa s klientom Lunter rozišli v našich predstavách o tom, kam má značka smerovať,“ uviedla managing director & partner agentúry Michaela Benedigová.
„Pokiaľ ide o korporátnu a krízovú komunikáciu, značku Lunter dnes vzhľadom k prebiehajúcej volebnej kampani na post predsedu BBSK nie je možné prakticky odčleniť od politickej kampane. V našej agentúre politické kampane nerobíme, rozhodli sme sa ukončiť so značkou Lunter spoluprácu, rozbehnuté projekty ukončíme do konca marca,“ dodala.
Zakladateľ firmy Alfa Bio Ján Lunter pred pár týždňami oznámil, že sa v Banskobystrickom kraji bude uchádzať o post župana.