Nescafé postavila celú kampaň na rituáloch, ktoré majú ľudia pri rannom vstávaní.

Značka založila takzvaný Inštitút pozitívneho rána, ktorý sa stal zároveň novým komunikačným konceptom.

Televízny spot skúma rôzne ranné rituály a odporúča verejnosti ten, ktorý ich naštartuje najlepšie a to je šálka kávy.

Hlavným predstaviteľom Inštitútu a tvárou spotu sa stal herec Tomáš Pavelka, ktorý sa snaží ľuďom poradiť, ako na ranné vstávanie.

„Komunikáciu Nescafé Classic Crema sme chceli posunúť do modernejšej podoby a súčasne prostredníctvom nadsázky ukázať, že dobrá nálada a pozitívna energia, ktorú šálka Nescafé Classic Crema ráno prináša, vychádza z hlbokej znalosti ťažkých rán našich zákazíkov,“ vysvetľuje brand manažérka Nescafé Eliška Cibulková.

Pod kreatívu kampane sa podpísala agentúra Publicis Prague, produkciu má na starosti spoločnosť Boogie Films. Do televízie sú nasadené dve verzie spotu – 20 a 30-sekundová.