Po piatich rokoch tak 1st Class Agency vystrieda agentúra PR Clinic, ktorá bude spoločnosť zastupovať najmä v korporátnej komunikácii.

Okrem korporátnej komunikácie sa agentúra postará aj o produktovú komunikáciu, ktorá má byť zameraná na osvetu o zdravom životnom štýle detí a aj dospelých.

„Na rôzne projekty využívame rôzne agentúry a bežne dochádza k prirodzenej obmene. S agentúrou 1st Class Agency sme spolupracovali niekoľko rokov, a to nielen na korporátnom PR, ale aj na mnohých ďalších aktivitách. V oblasti korporátneho PR sa aktuálne spájame s PR Clinic, s agentúrou 1st Class budeme ale aj naďalej spolupracovať," vysvetľuje pre Mediálne.sk PR špecialistka z Kofola ČeskoSlovensko Jana Ptačinská Jirátová. 

1st Class Agency bude aj naďalej poskytovať svoje služby pre spoločnosť Kofola. Avšak svoje komunikačné aktivity bude pripravovať pre vodné portfólio Kofoly, ktoré predstavujú značky Rajec a Radenska.

„Skôr ako o značku Radenska id však o Rajec, Evian a Badoit. Slovinskú Radensku zatiaľ na českom ani slovenskom trhu nenájdete," vysvetľuje.

Pred rokom 2010 Kofola v rámci PR spolupracovala šesť rokov s agentúrou Seesame. V súčasnosti má vo svojom portfóliu okrem značky Kofola a Rajec značku Vinea, detský nápoj Jupík, UGO či Radensku.