„Nápoj Granko je súčasťou českých a slovenských domácnosti už 35 rokov, svoje narodeniny oslávi v októbri. Červené bodky na bielom podklade „red dots“ sú retro a ich úlohou je vyjadrovať radosť, hravosť a optimizmus. Jedná sa o dlhodobý koncept komunikácie nápoja Granko,“ uviedla pre Mediálne.sk agentúra AMI Communications.
Ako ďalej dodáva, kampaň je nasadená do online prostredia. „Kampaň prebieha formou internetovej podpory na oficiálnej stránke Granka a na Facebooku. Hlavným cieľom kampane je snaha rozžiariť ulice pod návalom bodiek, prispieť k tomu môže každý človek, kto sa nechce zmieriť s vládou šedej jesene,“ tvrdí agentúra.
Na oficálnom webe môžu používatelia nájsť aj aplikáciu Bodkovač, vďaka ktorej si môžu obodkovať svoju fotografiu a dať jej "Granko štýl".
Súčasťou kampane je event Medzinárodný deň Granka, ktorý značka naplánovala na 23. októbra. V rámci neho sa ľudia môžu obliecť do bodiek a ísť takto na ulicu. Motivácia? „Kto okrem toho v stanovenú dobu nahrá svoju fotografiu v bodkovanom outfite na Facebook, môže vyhrať zásobu Granka na 6 mesiacov,“ dodáva agentúra.
Značka bude v rámci osláv spotrebiteľom rozdávať retro bodkované hrnčeky a plechové retro dózy, pričom vo vybraných obchodoch s módou rozdá ľuďom pri nákupe bodkovaného oblečenia darčeky.
Kampaň pochádza z dielne reklamných agentúr Confidence Digital a AMI Communications.