Francúzska reklamná sieť Euro RSCG Worldwide definitívne zmenila meno na Havas Worldwide. Od 24. septembra má 316 agentúr v 120 mestách a 75 krajinách nový názov. Na Slovensku od konca roku 2010 nie je držiteľom tejto značky žiadna spoločnosť.

Po osemnástich rokoch pôsobenia predstavila svoju novú identitu aj pražská pobočka. Celý rebranding Euro RSCG sa nesie v znamení sloganu "Euro RSCG už to zabalilo". Zároveň spustila aj novú webovú stránku www.havasworldwide.cz.
Pôvodná správa vydaná 5. marca 2012
Havas nechá zomrieť značku RSCG
Francúzsky agentúrny holding Havas sa v rámci reštrukturalizácie vzdá značky Euro RSCG. Reklamná sieť bude s účinnosťou od 1. septembra tohto roka vystupovať pod novým názvom Havas Worldwide.

Koncom minulého týždňa to na prezentácii hospodárskych výsledkov za rok 2011 oznámil CEO spoločnosti David Jones.
„Týmto krokom chceme ukázať verejnosti ucelenú a jednoduchú štruktúru holdingu,“ vysvetlil Jones podľa portálu horizont.net.. Zároveň oznámil vytvorenie novej zastrešujúcej značky Havas Digital, pod ktorú budú spadať digitálne aktivity firmy, ako aj reklamné a mediálne agentúry. Na niektorých trhoch sa už začali príslušné jednotky spájať pod jednu strechu.
V roku 2011 dosiahol holding obrat 1,645 miliardy eur, čo predstavuje medziročný nárast o 5,9 percenta. Najväčší nárast, viac ako 20 percent, dosiahol Havas v Latinskej Amerike, avšak ten tvorí len malú časť celkových tržieb. Väčšina príjmov, približne 52 percent, dosahuje Havas v Európe. V tomto regióne zaznamenali nárast o 2,1 percenta.

Euro RSCG je najdôležitejšou a najväčšou agentúrnou sieťou patriacou pod Havas. Špecializuje sa na reklamu, digitálne médiá, marketingové služby, zdravotníctvo, PR a firemnú komunikáciu. V 75 krajinách sveta má viac ako 200 kancelárií.
Na Slovensku od konca roku 2010, keď bola dcérska spoločnosť pražskej agentúry Euro RSCG vymazaná z obchodného registra, nie je držiteľom tejto značky žiadna spoločnosť. V minulosti používali túto značku aj spoločnosti patriace Ivanovi Kmotríkovi Euro Artmedia a Artmedia New Europe.