Slovná hračka sa ocitla na facebookovej stránke produktového radu Rio Fresh. Od 26. júna získal post so statusom „Ochutnajte najčerstvejšie šťavy na trhu“ 886 likeov a 36 zdieľaní.
Zdroj: Facebook.com
Nie je to po prvýkrát, čo na Slovensku zadávatelia v reklame využili takýto náznak vulgarizmu. Značka Mercedes mala na slovenskom trhu kampaň na „pizzu“, ktorá sa ocitla aj na Rade pre reklamu. Rada ju vtedy vyhodnotila ako v súlade s etickými pravidlami.
„Po peachi“ post pre Rio vyšiel na Facebooku v rámci konceptu obrázkov, ktoré pracujú rýmovanými sloganmi a slovnými hračkami. Koncept výrobca nápojov začal používať v priebehu minulého roka. Cieľom komunikácie bolo vyprofilovať vnímanie značky a zvýšiť povedomie o benefitoch produktov.
Pri komunikácii značka využíva takzvanú Hero stratégiu, ktorá kladie dôraz na produkt, ktorý je vizuálne a textovo hrdinom komunikácie bez substitučných tém.
Zdroj: Facebook.com
Reklamný koncept pochádza z dielne reklamnej agentúry This is Locco, ktorá je prvou komunikačnou agentúrou značky Rio na Slovensku. Viac informácií.