Jedným z dôvodov zmeny byť aj príliš francúzsky názov, ktorý je pre nefrankofónnych ľudí v medzinárodnom meradle ťažko zapamätateľný. Práve preto sa skupina rozhodla pre nový názov a novú identitu všetkých svojich medzinárodných dcérskych spoločností.

„Názov UP už dlhé roky existoval v kuloároch spoločnosti a bol súčasťou mnohých dizajnových prvkov a zároveň riešení, ktoré skupina ponúkala. Tak ako išiel prirodzený vývoj spoločnosti aj identita UP sa počas rokov prirodzene vykryštalizovala,“ uviedla pre Mediálne.sk marketingová manažérka spoločnosti Chèque Déjeuner Slovensko Anna Lašová.

Zmena sa na slovenskom trhu dokončí k začiatku roku 2017- v rokoch 2015 a 2016 plánuje spoločnosť prejsť na novú identitu, meniť označenia a logá. „Treba tiež pripomenúť, že napriek tomu, že prechádzame na novú identitu, podľa ktorej nesieme názov UP Slovensko, naše obchodné meno sa nemení. Zmena na slovenskom trhu je teda len vizuálna, pôvodné logo nahradí nové logo,“ dodáva.

Z hľadiska slovenského trhu zmena umožní zabezpečiť vizuálnu rozpoznateľnosť produktov – aktuálne mal z ôsmich produktov každý vlastné logo a nie všetky vedeli ľudia priradiť k spoločnosti. Zjednotená vizualizácia názvu a piktogram UP namiesto loga majú túto otázku príslušnosti produkt k značke vyriešiť.

Nové logo je oproti predošlému oveľa jednoduchšie – názov Chèque Déjeuner na bielom podklade úplne zmizol, nahradilo ho slovo „UP“ umiestnené na oranžovom podklade. Podľa spoločnosti má značka predstavovať dôveru, úprimnosť a univerzálnosť.

Hlavným nosičom zmeny identity je v súčasnosti webová stránka www.seky.sk. Postupnú zmenu spoločnosť naplánovala na obdobie dvoch rokov, komunikáciu plánuje rozšíriť aj na sociálne siete.

„Keďže ide o zmenu loga, ktorá nie je sprevádzaná zmenou názvu spoločnosti, volíme nástroje, ktoré nám umožňujú exaktne komunikovať rozsah zmeny – snažíme sa komunikovať cez elektronické médiá a realizujeme najmä priamy marketing,“ uzatvára firma.